عکس از مراسم افتتاحیه فیلم «آدمکش» + گزارش

۱۳۸۹/۰۹/۲۸ | برچسب‌ها: , | 0نظرات

مراسم افتتاحیه فیلم «آدمکش» اخرین ساخته رضا کریمی دوشنبه شب در تالار ایوان شمس تهران برگزار شد.
از حاضران در این جلسه که از ساعت ۱۹ در تالارایوان شمس آغاز شد می‌توان به جمعی از عوامل فیلم همچون؛ رضا کریمی (کارگردان)، محمود کلاری (مدیر فیلمبرداری)، مهتاب کرامتی-حامد بهداد و بهرام رادان (بازیگران) اشاره کرد.
افتتاحیه آدمکش
افتتاحیه آدمکش
همچنین در میان مهمانان حاضر در جلسه می‌توان به چهره‌های مطرحی از جمله ؛حسن بیادی(عضور شورای شهر تهران)، همایون اسعدیان،محمد مطیع، لادن طباطبایی، مجید صالحی، قطب الدین صادقی،امیر قادری، سعید قطبی زاده، تینا پاکروان، و جمعی دیگر از عوامل و تعدادی از منتقدان سینما اشاره داشت.
http://caffecinema.com/images/stories/Exclusive/adamkosh-4.caffecinema.com.jpg
http://caffecinema.com/images/stories/Exclusive/adamkosh-6.caffecinema.com.jpg
در ابتدا و قبل از نمایش فیلم، یکی از حامیان مالی مراسم (اسپانسر!) از رضا کریمی، کلاری، کرامتی، رادان و بهداد با اهدا جوایزی تقدیر کرد. این جوایز توسط شیث رضایی بازیکن تیم پرسپولس اهدا شد.
بهرام رادان در هنگام دریافت جایزه خود گفت: «فیلم «آدمکش» تجربه بسیار خوبی بود و یک کار جدی با گروهی حرفه‌ای بود که نتیجه آن رضایت بخش است.»
حامد بهداد نیز عنوان کرد: «خوشحالم در این فیلم حضور داشتم. این فیلم تجربه خوبی بود که در کنار استاد قطب‌الدین صادقی باشم که پیش از این در دانشگاه یکی از شاگردان وی بودم.» مهتاب کرامتی نیز از عوامل فیلم تشکر کرد.
http://www.caffecinema.com/images/stories/001-adamkosh-caffecinema.jpg
http://www.caffecinema.com/images/stories/003-adamkosh-caffecinema.jpg
اما در بخش نمایش فیلم «آدمکش» مشکلاتی وجود داشت و این فیلم با کیفت صدای پایینی در  سالن به نمایش در آمد. به طوری که بخشی از دیالوگ برای مخاطبین کاملا نامفهوم بود. ادم کش به زودی در سینماهای تهران به اکران می‌رسد.
http://caffecinema.com/images/stories/Exclusive/adamkosh-1.caffecinema.com.jpg
http://caffecinema.com/images/stories/Exclusive/adamkosh-5.caffecinema.com.jpg

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي