فروش فوق العاده پوشاک با ۲۰ درصد تخفیف

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ | برچسب‌ها: | 0نظرات

رئیس سازمان بازرگانی استان تهران گفت: نمایشگاه های فروش فوق العاده پوشاک با ۲۰ درصد تخفیف از ۱۱ دی به مدت یک ماه برپا می شود.
قبادی رئیس سازمان بازرگانی استان تهران هدف از برپایی این نمایشگاه ها را کنترل بازار و خدمت رسانی به مردم اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه ها با همکاری اتحادیه کشوری پوشاک در استان تهران برپا می شود.
قبادی در ادامه به وضع کنونی بازار اشاره کرد و گفت: نه تنها افزایش قیمتی در بازار نیست بلکه قیمت برخی اقلام کاهش یافته است.
وی با اشاره به تماس های مردم افزود: از آغاز اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها به طور میانگین روزانه حدود ۱۵ هزار تماس با سامانه ۱۲۴ برقرار می شود که بیشترین تماس ها درباره نرخ حمل و نقل بار ، آژانس ها و صنف آجرپز است.
رئیس سازمان بازرگانی استان تهران درباره قیمت گوشت مرغ هم گفت: گوشت مرغ با قیمت های قبلی به فروش می رسد و هم اکنون هرکیلو مرغ به قیمت۳۰۰۰ تا ۳۰۵۰ تومان به فروش می رسد.
قبادی درباره تسهیلات مربوط به واحدهای تولید مرغ برای کنترل بازار این کالا، افزود: باید همکاری و هماهنگی لازم صورت گیرد تا وزارت جهاد کشاورزی به دنبال حمایت‌های لازم تصویب شده درباره مرغداران باشد.
وی به کالاهایی که در سبد اصلی مصرف خانوار قرار دارند اشاره کرد و گفت: بیش از۹۰ درصد این کالاها در داخل تولید می شود و در موارد اندکی از جمله روغن خام واردات داریم .
رئیس سازمان بازرگانی استان تهران گفت: معتقدیم قیمت‌ها با رعایت اینکه بخش تولید بتواند به حیات خود ادامه دهد، باید متعادل شود.
قبادی درباره قیمت نان هم گفت: نرخ‌نامه نان در همه نانوایی ها نصب شده و هیچ شکایتی در این باره اعلام نشده است.
رئیس سازمان بازرگانی استان تهران درباره قیمت گوشت قرمز هم گفت: بر اساس آخرین گزارش‌ها ، قیمت گوشت قرمز بدون کاهش بوده در حالی که قیمت گوشت گوساله در تهران روند کاهشی داشته است.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي