واکنش رضا رویگری به خبر بازی در نقش موسوی +عکس

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ | برچسب‌ها: | 0نظرات

آخرین نیوز: رضا رویگری اخبار منتشر شده در برخی رسانه هامبنی بر اینکه قرار است نقش میرحسین موسوی؛ به عنوان یکی از کاندیدهای ریاست جمهوری را بازی کند، تکذیب کرد. رضا رویگری در گفتگو با فرهنگخانه اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها را مبنی بر اینکه قرار است در اخراجی ها۳، نقش میرحسین موسوی؛ به عنوان یکی از کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری را بازی کند، تکذیب کرد و گفت: «هیچکدام از اخبار منتشر شده، صحت ندارد و تمام اخباری که با تیترهای مختلف در این زمینه به چاپ رسیده اند، تنها زاییده ذهن خودشان است و تنها براساس شنیده هایی که هیچ منبع معتبری هم نبوده اند، تیتر شدند.»


بقیه در ..


وی در ادامه عنوان کرد: «قصد ما از ساخت اخراجی ها۳ تولید یک کار کمدی بوده که به یکسری ماجراهای انتخاباتی کاندیداها در یک فضایی که اصلا مشخص نیست در ارتباط با چه موضوع و چه فضایی است بپردازیم. حتی زمانیکه برای اولین بار در پشت صحنه می خواستم فضای این کار را به یک انتخابات مشخص نسبت بدهم، آقای ده نمکی عنوان کرد که نباید به انتخابات خاصی اشاره کنیم.»


رویگری فضای بخشی از اخراجی ها۳ را که در آن ایفای نقش کرده، اینگونه بیان کرد: «فضای این کار هیچ ارتباطی به ریاست جمهوری ندارد. من حتی از لغاتی که در این سیاست بازی ها عنوان می شود، هیچ اطلاعی ندارم چون اصلا آدم سیاسی نیستم. تا جایی که من در این فیلم بازی داشتم فضای رقابتی این کاندیداها در یک ستاد انتخاباتی به هیچ ارگان ، نهاد و هیچ حزب و یا گروه خاصی  مربوط نمی شود. من در این کار برخلاف اخبار منعکس شده در رسانه ها، کاندیدای ریاست جمهوری نیستم و از هیچ سیاستی برای پیاده کردن این موضوع استفاده نکردم. من نقش شخصیت خاصی را بازی نمی کنم و حتی هیچ اشاره ای هم به جریانات سیاسی و انتخابات کاندیدای ریاست جمهوری نداشتم.»


رویگری درباره کاراکتر اکبر دباغ در اخراجی ها۳ گفت: «اکبر دباغ کاراکتر ساده ای دارد که هر نامزد انتخابی می تواند در هر موضوعی داشته باشد. این شخصیت با یک شناسنامه و خصوصیات اخلاقی خاص، در کار حضور دارد و جزو یکی از کاندیداهای انتخاباتی است. اما باز هم می گویم که این انتخابات هیچ ارتباطی به انتخابات ریاست جمهوری ندارد.»
وی در پایان به احترام متقابل در جامعه انسانی اشاره کرد و گفت: «من به عنوان یک انسان تحت هیچ شرایطی به خودم این اجازه را نمی دهم که بخواهم به کسی توهین کنم. حتی برای کسانی که در این جامعه کار خدماتی می کنند به عنوان یک انسان، ارزش زیادی قائلم. اما برخی از این دوستان با انتشار اخبار ساختگی، به ما بی احترامی می کنند. این را هم می گویم که اگر قرار بود. احترام متقابل نیاز جامعه انسانی است که متاسفانه برخی از دوستان به این مسئله بی توجه هستند.»




0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي