دانلود مسنجر جدید و قدرتمند برای آیفون موبایل – eBuddy Pro Messenger 4.2.0

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ | برچسب‌ها: , | 0نظرات

نسخه مجبوب نرم افزار eBuddy Pro Messenger برای دستگاه های آیفون و آی پاد لمسی نیز انتشار یافت. با این نرم افزار کارآمد میتوانید در آی پاد یا آیفون خود بصورت لمسی با دیگر مسنجر ها مثل AIM, MSN , Windows Live Messenger, Yahoo, Facebook Chat, GTalk, MySpace, Hyves و ICQ ارتباط برقرار نمایید. همچنین تغییر دادن ظاهر و رنگ پوسته های این نرم افزار آیفون امکان پذیر می باشد تا بتوانید در محیطی دلپذیر به کار خود بپردازید و بصورت خیلی زیبا میتوانید برای پس زمینه نرم افزار تصویری از گالری عکس هایتان بگذارید و یا تصویری بوسیله دوربین دستگاه موبایل بگیرید و قرار دهید. یک ویژگی نرم افزار مسنجر موبایل این است که وقتی به اینترنت وصل نیستید تا هفت روز پیام های دریافتی شما در شبکه ذخیره میشوند و در هنگام اتصال مجدد نرم افزار این پیام ها را به شما نمایش خواهد داد. ضمنا در این پیغام رسان شما قادر به ارسال تصویر برای دوستان خود خواهید بود تا لحظه های شاد خود را با دیگران سهیم شوید.
 عکس   دانلود مسنجر جدید و قدرتمند برای آیفون موبایل   eBuddy Pro Messenger 4.2.0

نرم افزار eBuddy Pro Messenger که نوعی پیغام رسان در زمره برترین ها قرار دارد و تا کنون ۵ میلیون بار توسط کاربران سراسر دنیا دانلود شده است و سایت ایران صفر این افتخار را دارد تا برای اولین بار در ایران این نرم افزار iPhone iPod touch را بصورت کامل منتشر سازد.
مشخصات اصلی نرم افزار آیفون و آی پاد لمسی :
توانایی برقراری ارتباط با اکثر مسنجر ها و چت کردن با آنها
توانایی کار با نرم افزار در حالت افقی که برای چت کردن مفید میباشد
در هنگام چت، براحتی میتوانید به دیگر کارها در دستگاه خود بپردازید
لرزش آی پاد یا آیفون شما در هنگام انجام عمل Buzz ما بین چت کردن
امکان انجام چت گروهی و ایجاد لیست مورد علاقه خود
امکان ذخیره تصاویر ارسالی و دریافتی در نرم افزار
سازگاری کامل با آی پاد و آیفون با سیستم عامل iOS 3.0 یا بالاتر
 عکس   دانلود مسنجر جدید و قدرتمند برای آیفون موبایل   eBuddy Pro Messenger 4.2.0 جهت دانلود از لینک مستقیم لینک  زیر را Copy  کرده و در مروگر خود Paste نمایید :
http://dl.4downloads.ir/sasy/download/10/eBuddy%20Pro%20Messenger%20For%20IPhone_(www.4DOWNLOADS.ir).zip
  • حجم: ۴٫۸ مگابایت
  • رمز: www.4downloads.ir

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي