بانک ‌ها از امروز تا ساعت ۱۸ باز هستند

۱۳۸۹/۰۹/۲۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات


قرار شده که شیفت‌های شعب بانک‌ها در این ایام به منظور خدمت رسانی به مردم از طریق در اختیار قرار دادن وجه نقد افزایش پیدا کند.
فارس: معاون اقتصادی بانک مرکزی با اشاره به آغاز اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها از امروز، گفت: شعب بانک‌‌ها در ایام آتی تا ساعت ۱۸ باز خواهند بود و از این ساعت به بعد نیز هریک از بانک‌ها که تمایل دارند می‌توانند شعب خود را تا ساعت دیرتری نیز باز نگه‌دارند.
محمود احمدی‌نژاد شب گذشته در گفت‌وگوی مستقیم با مردم که از شبکه اول سیما پخش شد، اعلام کرد: مرحله برداشت یارانه نقدی که به حساب سرپرست خانوار به ازای هر نفر ۸۱ هزار تومان برای دو ماه واریز شده بود از روز یکشنبه ۲۸ آذر ۸۹ قابل برداشت است.
رئیس جمهور همچنین در این برنامه تاکید کرد: همه بانک‌ها برای اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها آماده هستند و سیستم دولت در آماده‌باش کامل است تا شیرینی این طرح در کام مردم باشد.
در همین ارتباط حسین قضاوی معاون اقتصادی بانک مرکزی به خبرنگار فارس گفته است: به محض اینکه رئیس جمهور دستور آزادسازی قیمت‌ها را صادر کنند، سیستم بانکی آمادگی همکاری‌های لازم را برای این کار خواهد داشت.
قضاوی در ادامه با بیان اینکه سرجمع مبالغ واریزی به حساب سرپرستان خانوار تحت عنوان “یارانه “‌، کمتر از موجودی نقدی است که در سیستم بانکی وجود دارد، اظهار کرد:‌ هم‌اکنون حدود ۸۰ هزار میلیارد ریال اسکناس و مسکوک در شبکه بانکی به غیر از بانک مرکزی وجود دارد؛ با این امر تمهیدات لازم در شعب تمامی بانک‌ها برای تامین اسکناس صورت گرفته است.
معاون اقتصادی بانک مرکزی ادامه داد‌:‌ دستگاه‌های خودپرداز باید در ایامی که قانون هدفمندی یارانه‌ها به مرحله اجرا در می‌آید کاملاً پاسخگوی نیازهای مردم در مورد تامین اسکناس باشند. همچنین خزانه‌های تمام بانک‌ها به اندازه کافی اسکناس ذخیره کرده‌اند.
این مقام مسئول در شبکه بانکی تاکید کرد: ‌قرار شده که شیفت‌های شعب بانک‌ها در این ایام به منظور خدمت رسانی به مردم از طریق در اختیار قرار دادن وجه نقد افزایش پیدا کند.
وی گفت: شعب بانک‌‌ها در ایام آتی تا ساعت ۱۸ باز خواهند بود و از این ساعت به بعد نیز هریک از بانک‌ها که تمایل دارند می‌توانند شعب خود را تا ساعت دیرتری نیز باز نگه‌دارند.
به گزارش فارس، افزایش ساعات کار شعب بانک‌ها از جمله نکاتی است که امروز در سخنان مدیران عامل بانک‌ها نیز به چشم می‌خورد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي