رضا صادقی در فیلمی از کیومرث پوراحمد بازی می‌کند

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ | برچسب‌ها: | 0نظرات


با حضور رضا صادقی خوانندهٔ پاپ و کارگردانی کیومرث پوراحمد فیلم‌سینمایی «بی‌خداحافظی» پس از پایان بازنویسی فیلمنامه جلوی دوربین خواهد رفت.

محمدنشاط تهیه‌کننده این فیلم دربارهٔ روند ساخت این فیلم عنوان کرد: مدتی است که پروانه ساخت این فیلم را گرفته‌ایم و اکنون قرار است کیومرث پوراحمد فیلمنامه این فیلم را مورد بررسی قرار دهد تا پس از انجام تغییراتی در آن، ساخت فیلم آغاز شود.

وی ادامه داد: کیومرث پوراحمد چندین سال است که فیلم می‌سازد و جوانان این مرز و بوم با «قصه‌های مجید» او زندگی کرده‌اند، علاوه بر این او آثاری ماندگار در حوزه موزیکال هم بر جای گذاشته که از میان آن‌ها می‌توان به فیلمهایی مانند «دو خواهر» و یا «شب یلدا» اشاره کرد. با توجه به علاقه کیومرث پوراحمد به موسیقی من فکر کردم که او برای ساخت چنین فیلمی بهترین گزینه کارگردانی خواهد بود.

نشاط در ارتباط با رضا صادقی هم عنوان کرد: سه سال است که می‌خواستم برای ساخت چنین فیلمی اقدام کنم، اما هیچگاه او زیر بار نمی‌رفت و می‌گفت من بازیگر نیستم اما به هر حال من آنقدر این موضوع را مطرح کردم تا به هر حال رضا صادقی راضی شد و برای این کار قرارداد بست. پس از آن با پیمان عباسی فیلمنامه‌ای نوشتیم که چهار نسخهٔ آن به شکلهای مختلف به کارگردانان مختلفی ارائه شد و در ن‌هایت قرار شد که این فیلم با کیومرث پوراحمد که کارهای موزیکال او را دوست داشتم، کلید بخورد.

وی در عین حال گفت: کیومرث پوراحمد فیلمنامه را دوست داشت، اما قرار شد که چند وقتی روی آن کار کند چرا که تا زمانی که فیلمنامه مورد نظر و علاقه کارگردان نباشد کارگردان نمی‌تواند اثر خوبی از آن بسازد. اکنون هم فیلمنامه این فیلم در دست کیومرث پوراحمد قرار دارد و پس از اعمال تغییرات بر روی آن ساخت فیلم را آغاز خواهیم کرد.

تهیه کننده این سینمایی که فعلا به طور موقت عنوان «بی‌خداحافظی» برای آن انتخاب شده، همچنین عنوان کرد: قرار نیست این فیلم به زندگی شخصی رضا صادقی بپردازد، چرا که این یک اثر سینمایی و نه مستند است.

وی همچنین اظهار کرد: قرار است رضا صادقی برای این فیلم چهار آهنگ بسازد که دوتا از این آهنگ‌ها تاکنون ساخته شده و دو آهنگ دیگر هم در حال ساختن است.

نشاط در عین حال از استفادهٔ کوتاه از آهنگهای قبلی رضا صادقی در این فیلم خبر داد و دربارهٔ سایر عواملی که قرار است با این فیلم همکاری کنند گفت: تا زمانی که فیلمنامه آماده نشود، هیچ‌کاری برای ساخت این فیلم نمی‌کنیم، اما پس از به پایان رسیدن فیلمنامه همه این موارد را پیگیری می‌کنیم و به احتمال زیاد از حضور بازیگران حرفه‌ای در کنار رضا صادقی بهره خواهیم برد.

این تهیه‌کننده در پایان گفت: نمی‌خواهیم «بی‌خداحافظی» تنها یک فیلم موزیکال باشد بلکه دوست داریم در این فیلم با توجه به اینکه رضا صادقی جوانی بوده که علیرغم مشکلاتش توانسته زندگی موفقی را دنبال کند، از او نوعی الگو به جوانان ارائه کنیم و در واقع به الگوسازی بپردازیم.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي