چه تغییراتی باید در سبک زندگیتان ایجاد کنید؟

۱۳۸۹/۱۰/۰۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات


برای‌ اینکه ظاهر و احساس بهتری پیدا کنید، چه تغییراتی باید در سبک زندگیتان ایجاد کنید؟
تصمیم شماره 1:
حالا که سال 2011 میلادی در پیش است، زمان بسیار خوبی است که ببینید که در سال جدید دوست دارید ظاهرتان چه تغییراتی کند. برای اینکه به شما کمک کنیم تمرکزتان را به چه جنبه‌هایی معطوف کنید، لیستی از 10 تصمیم مربوط به آرایش و پیرایش و سبک زندگی تهیه کرده‌ایم که اگر آن را دنبال کنید، در سال جدید بسیار جذاب‌تر از سال‌های قبل به نظر خواهید رسید.
تصمیم شماره 2: بعد از صرف غذا از آدامس‌های سفیدکننده دندان استفاده کنید.
مهم نیست که نظر دندانپزشکتان چه باشد اما همراه داشتن همیشه مسواک و خمیردندان کاری غیر ممکن است—از این گذشته احتمالاً از مسواک زدن در یک توالت عمومی خجالت می‌کشید. پس بهتر است که به ‌جای آن بین وعده‌های غذایی یک آدامس سفیدکننده دندان بجوید. ایجاد بزاق بیشتر در دهانتان  باعث می‌شود خرده غذاهای باقیمانده لای دندان‌ها بیرون آمده و عامل روشن‌کننده آن باعث می‌شود با کمترین تلاشی دندانهایتان سفیدتر به نظر برسند.
تصمیم شماره 3: کفش‌هایتان را برق بیندازید.
فراموش کردن واکس زدن به کفش‌ها خیلی ساده است، اما بد نیست بدانید که اینکار نه تنها عمر کفش‌هایتان را بیشتر می‌کند، بلکه باعث می‌شود همه تصور کنند که همیشه کفش‌های نو پایتان می‌کنید. البته تمیز بودن کفش‌ها همیشه تاثیر اولیه بسیار خوبی هم در مخاطب ایجاد می کند.
تصمیم شماره 4: زود به زود تیغ ریش‌تراشتان را عوض کنید.
بعد از هر چهار تا هشت مرتبه اصلاح تیغ ریش‌ترشتان را بیرون انداخته و یک تیغ نو جایگزین آن کنید. اینکار باعث می‌شود هربار که اصلاح می‌کنید پوستی صاف‌تر و نرم‌تر داشته باشید. و این را هم خوب به‌خاطر داشته باشید که خانم‌ها ترجیح می‌دهند که صورتتان مو داشته باشد تا اینکه هربار که شما را می‌بینند جای بریدن تیغ روی صورتتان مانده یا صورتتان زبر باشد.
تصمیم شماره 5: در هر وعده غذایی از پروتئین خالص استفاده کنید.
پروتئین خالص باعث می‌شود با یک میزان کالری کم، مدت زمان بیشتری سیر بمانید. این ماده‌غذایی برای آندسته از شما که تصمیم گرفته‌اید در سال جدید اضافه وزنتان را از بین ببرید و کمی هم عضله‌سازی کنید بسیار کارامد خواهد بود. برای ناهار و شام، می‌توانید از مرغ، بوقلمون و ماهی بدون پوست استفاده کرده و برای صبحانه هم سفیده تخم‌مرغ، ماست ساده و پودر پروتئین میل کنید.
تصمیم شماره 6: در هر وعده غذایی از سبزیجات استفاده کنید.
پر کردن یک قسمت بزرگ از بشقابتان با سبزیجات باعث می‌شود هم وزن کم کنید و هم سالم‌تر بمانید. مخصوصاً سبزیجاتی که سرشار از فیبر هستند باعث می‌شوند که مدت زمان طولانی‌تری احساس سیری کنید. پس اگر در نظر دارید که کمی وزنتان را پایین بیاورید، این سبزیجات بسیار به کارتان خواهند آمد. حتی اگر هم نمی‌خواهید وزن کم کنید، استفاده از سبزیجات باکیفیت باعث می‌شود پوستتان شاداب‌تر و روشن‌تر شود.
تصمیم شماره 7: یک مدل موی جدید و روی مُد برای خودتان انتخاب کنید.
به‌روز کردن مدل موهایتان یکی از سریعترین راه‌ها برای بهتر کردن ظاهرتان است. مدل‌ موهای جدید امسال بسیار متنوع هستند و برای هر نوع شکل و فرم صورت مدل موی جدیدی وجود دارد. برای این منظور از آرایشگرتان هم می‌توانید کمک بگیرید تا بهترین مدل مویی که مناسب صورت شماست را انتخاب کنید.
تصمیم شماره 8: از یک کرم نرم‌کننده باکیفیت و آنتی‌اکسیدانه استفاده کنید.
اگر هنوز از کرم نرم‌کننده آنتی‌اکسیدانه استفاده نمی‌کنید، سال 2011 را سال کشف این محصول جادویی نامگذاری کنید. با مصرف منظم یک نرم‌کننده مناسب، خشکی پوست و چین و چروک‌های آن برطرف خواهد شد. برای اینکه مطمئن شوید محصول خوبی می‌خرید، دنبال نرم‌کننده‌ای باشید که در پنج ترکیب اول خود ویتامین C یا چای سبز داشته باشد.
تصمیم شماره 9: یک کانسیلر بخرید.
شاید فکر کنید استفاده از کانسیلر مخصوص خانم‌هاست اما با اضافه کردن آن به عطر و ادوکلن‌های جلوی آینه دستشوییتان با پوست بد خداحافظی کنید. برای اینکه ببینید از چه محصول و چه برندی خرید کنید، از فروشنده لوازم آرایش کمک بگیرید. کانسیلر بسیار عالی جذب پوستتان می‌شود و بدون اینکه به چشم بیاید پوستتان را بسیار زیباتر نشان می‌دهد. فقط کافی است کمی از آن را روی پوستتان گذاشته و آنقدر با انگشت آن را روی پوست بمالید تا کاملاً جذب پوست شود.
تصمیم شماره 10: یک کت زیبا و خوش‌دوخت بخرید.
اگر مناسبت خاصی پیش روی ندارید که بخواهید یک دست کت‌وشلوار نو بخرید، می‌توانید یک ژاکت یا کت تک خوش‌دوخت بخرید که به تنتان بیاید. خواهید دید که چقدر اعتماد‌به‌نفستان بالا خواهد رفت. برای اینکه مطمئن شوید پولتان را به‌ جا خرج می‌کنید، اول خوب همه فروشگاه‌ها و بوتیک‌ها را بگردید بعد مورد مناسب خودتان را انتخاب کنید.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي