محدوديت تردد در چند مسير ارتباطي کشور

۱۳۸۹/۱۰/۰۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات

رییس مرکز مدیریت راه های کشور گفت:تردد وسایل نقلیه در محدوده کیلومتر 30 تا 40 مسیر گرگان - علی آباد دراستان گلستان به علت اجرای عملیات راهداری تا 24 دی ، روزها از ساعت 8 تا 16 با محدودیت انجام می شود.

مسعود طبیبی در مصاحبه با خبرنگار ما افزود:تردد وسایل نقلیه در باند رفت بزرگراه نیشابور - سبزوار در استان خراسان رضوی به علت اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت ،حد فاصل کیلومتر 41 تا 43 روزها از ساعت 7 تا 16 با محدودیت انجام می شود. وی گفت: مسیر امیدیه - جایزان در استان خوزستان به علت تکمیل نهایی و عملیات بهسازی و روکش آسفالت تا اول اسفند مسدود ومسیرجایگزین نیز امیدیه - سه راهی آغاجاری - مارون به چم نظامی است. طبیبی افزود:تردد وسایل نقلیه در مسیر مینودشت - جنگل گلستان در استان گلستان به علت اجرای عملیات لکه گیری حدفاصل سه راهی کلاله تا صادق آباد، روزها از ساعت 8 تا 16 با محدودیت انجام می شود.

وی گفت : مسیر بندرخمیر - بندرعباس در استان هرمزگان به علت اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت حدفاصل کشتی سازی تا سوله گندم (کیلومتر 40 تا 46 ) تا30 بهمن مسدود است و تردد وسایل نقلیه از طریق مسیر رفت بندرعباس به بندر خمیر به صورت دوطرفه امکانپذیر است .

طبیبی افزود: مسیر شمشک به دیزین در استان تهران به علت بارش برف روزهای گذشته ، همچنان تا اطلاع بعدی مسدود است. وی گفت: بر اساس آمار دریافتی ازتعداد 162 دستگاه ترددشمار، در شبانه روزگذشته ، یک میلیون و 134 هزار و 400 دستگاه خودرو در راه های دارای تردد شمار، تردد داشته است که از این تعداد 96 هزار و 935 دستگاه خودرو مربوط به محورهای ورودی تهران و 87 هزار و 540 دستگاه خودرو مربوط به محورهای خروجی تهران است. طبیبی افزود: در این مدت مسیرهای ساری - قائمشهر ( رفت وبرگشت )؛ آزاد راه کرج - قزوین ( رفت و برگشت ) و شیراز - مرودشت ( رفت وبرگشت ) بیشترین تردد را داشته اند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي