احتمال تعطیلی تهران وجود دارد

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ | برچسب‌ها: | 0نظرات

 http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:a2xZsfH1KbLrmM:http://www.dolat.ir/Images/News/Larg_Pic/13-5-1388/IMAGE633850739986428372.jpg&t=1
 


رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به پیش‌بینی اخیر سازمان هواشناسی مبنی بر پایداری شرایط جوی و افزایش آلاینده‌ها گفت: چنانچه غلظت آلاینده‌ها به وضع خطرناک برسد، ممکن است تصمیم به تعطیلی اتخاذ شود.
دکتر کاظم ندافی، رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، در عین حال خاطرنشان کرد که در حال حاضر شواهدی مبنی بر شرایط اضطرار آلودگی هوا وجود ندارد و بنابر آخرین اطلاعات فقط ذرات معلق در شرایط ناسالم هستند.
وی افزود: در پی پیش‌بینی اخیر سازمان هواشناسی مبنی بر این که قرار است شرایط ناپایداری دیرتر اتفاق بیفتد و همچنان در تهران و شهرهای بزرگ در وضعیت پایداری جوی قرار داریم، از استاندار درخواست کرده‌ایم جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا را تشکیل دهند تا به بررسی اطلاعات موجود بپردازیم.
ندافی درباره احتمال تعطیلی به خاطر آلودگی هوا در تهران نیز گفت: احتمال تعطیلی در شرایطی است که به اضطرار برسیم، اما در حال حاضر در وضعیت هشدار هستیم و چنانچه جلسه برگزار شود اطلاعات را در این باره بررسی می‌کنیم

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي