برنده آپارتمان قهوه‌ تلخ مشخص شد

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.aksmod.com/wp-content/uploads/2010/03/001288797885.jpg

مراسم قرعه کشی نخستین آپارتمان «قهوه تلخ» با حضور کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگران این سریال و نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،نماینده دادستان و دبیر کل اداره‌ی مبارزه با قاچاق محصولات فرهنگی عصر امروز در لوکیشن «کاخ جهانگیر شاه» محل تصویربرداری این سریال برگزار و یک دانشجوی ۲۱ ساله برنده این قرعه‌کشی شد.
مهران مدیری با ابراز امیدواری نسبت به این که سریال «قهوه تلخ» به سلامت به پایان برسد از تمام کسانی که به‌طور مستقیم یا غیر مستقیم با این پروژه همکاری داشتند تشکر کرد.
مهران مدیری ـ کارگردان و بازیگر سریال «قهوه تلخ» ـ که در مراسم عصر امروز ـ یکشنبه پنجم دی ماه ـ سخن می‌گفت، از اداره‌ی مبارزه با قاچاق کالای فرهنگی و مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که مراقب بودند سی‌دی‌های سریال «قهوه تلخ» قاچاق نشود، تشکر کرد.
مدیری هم‌چنین از حاضران در مراسم قرعه‌کشی و هم‌چنین مخاطبان این سریال درخواست کرد که دعا کنند سریال « قهوه‌ تلخ » به خوبی به پایان برسد.
او در پایان گفت :از تمام عوامل پشت صحنه که در پروژه‌ی «قهوه تلخ» فعالیت داشتند و از تمامی گروه از جمله بازیگران و هم‌چنین از حمید و مجید آقاگلیان (تهیه‌کنندگان) که سال‌های زیادی را با هم کار کردیم، تشکر می‌کنم.
براساس گزارش ایسنا، نخستین آپارتمان «قهوه تلخ» به یک دانشجوی جهرمی رسید. اعداد شماره‌ی سریال این برنده، توسط بازیگران حاضر انتخاب شد و دو رقم آخر را خود مهران مدیری انتخاب کرد. با مشخص شدن شماره‌ تلفن فرد برنده و پیش شماره‌ی تلفن همراه وی، مشخص شد که وی شرکت‌کننده‌ای از استان فارس است.
برزو ارجمند که اجرای مراسم عصر امروز را بر عهده داشت سپس با تلفن همراه برنده‌ی آپارتمان تماس گرفت و پس از معرفی خود با عنوان «برزو ارجمند ـ بازیگر سریال قهوه تلخ» نتوانست به او بقبولاند که او برنده‌ی واحد آپارتمان دو خوابه است؛ بنابراین خود مهران مدیری تلفن را از ارجمند گرفت و جوان ۲۱ ساله که با صدای مهران مدیری تازه باور کرده بود برنده‌ی اولین آپارتمان «قهوه تلخ» است، به گریه افتاد.
برنده‌ی آپارتمان «قهوه تلخ» خود را دانشجویی مجرد و۲۱ ساله از جهرم معرفی کرد که پنج روز دیگر روز تولدش است.
با صدای تشویق حضار، مهران مدیری از برنده‌ی آپارتمان خواست که جمله‌ای را بگوید که او گفت «بسیار شوکه است و فقط می‌تواند خدا را شکر کند.»
در مراسم پنجم دی ماه ۸۹، هم‌چنین شش دستگاه اتومبیل پراید متعلق به مجموعه‌ی دهم نیز قرعه‌کشی شد و برزو ارجمند که با برندگان تماس می‌گرفت، در قبولاندن این خبر به آن‌ها باز هم مشکل داشت. برخی از برندگان که فکر می‌کردند مزاحم تلفنی دارند، تلفن را قطع می‌کردند و با جملاتی چون «آقا برزو فردا می‌آیم پراید را می‌گیرم!»، «آقا مزاحم نشوید!» و … پاسخ تلفن او را می‌دادند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي