صدور یا تعویض کارت ملی از طریق اینترنت ممکن شد

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.fardanews.com/files/fa/news/1387/6/6/21705_380.jpg
معاون سازمان ثبت احوال با بیان اینکه همسو با ارائه خدمات الکترونیکی، ۵ خدمت مردمی نخستین بار در این سازمان به شکل اینترنتی ارائه می شود، گفت: از این پس مردم برای درخواست صدور یا تعویض کارت ملی نیاز به مراجعه به ادارات ثبت احوال ندارند.
به گزارش اخبار چند رسانه ای واحد مرکزی خبر، محسن کرمی افزود: از این پس متقاضیان در موضوع درخواست تغییر نام، تغییر نام خانوادگی، صدور کارت شناسایی ملی، تغییر نشانی و کد پستی و درخواست صدور شناسنامه، می توانند با مراجعه به سایت سازمان ثبت احوال کل کشور به نشانی www.sabteahval.ir درخواست خود را به صورت اینترنتی و بدون حضور در مراکز ثبت احوال مطرح کنند.
معاون سازمان ثبت احوال کشور ادامه داد: همچنین در نظر داریم که تا پایان سال صدور گواهی وفات، تعویض شناسنامه و صدور شناسنامه المثنی را به صورت اینترنتی از طریق همین سایت به متقاضیان ارائه دهیم.
کرمی افزود: حتی متقاضیان می توانند هزینه صدور کارت ملی و پست را نیز از طریق این سایت پرداخت کنند و مورد درخواستی خود را در منزل تحویل بگیرند.
وی تصریح کرد: یکی از اهداف کلان سازمان ثبت احوال ارتقای کیفیت و کمیت ارائه خدمات و تسریع بخشیدن به امور مردمی است که امیدواریم با راه اندازی سایت سازمان ثبت احوال و استفاده مردم از آن به این مهم دست پیدا کنیم.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي