گزارش تصویری از مراسم تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی

۱۳۸۹/۰۹/۱۴ | برچسب‌ها: | 0نظرات

 دكتر ' محمود احمدی نژاد 'رییس جمهوری كشورمان در دقایقی از سخنرانی خود از سوی ورزشكاران حاضر در سالن مورد تشویق قرار گرفت به طوری كه مجبور شد سخنرانی خود را برای لحظاتی متوقف كند.  
دكتر احمدی نژاد در قسمتی از سخنان خود گفت : از آنجا كه بانوان با شرایط سختری نسبت به آقایان در مسابقات بین المللی شركت می كنند و مدال به دست می آورند باید جوایز بیشتری نسبت به آقایان دریافت كنند.
پس از این سخنان بود كه بانوان حاضر در این مراسم به شدت رییس جمهوری را مورد تشویق قرار دادند.
رییس جمهوری همچنین گفت كه پاداش بیشتر به بانوان باعث می شود كه آقایان نیز تلاش بیشتری برای كسب مدال بكنند.
وی افزود:‌ از طرفی مسوولان ورزش باید از ورزشكارانی كه به دلایل مختلف از جمله ناداوری یا مصدومیت به حقشان در بازی های آسیایی نرسیده اند، به مانند مدال آوران برنز تجلیل كنند.
در این هنگام دوباره تمامی حاضرین در سالن فدراسیون وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران شروع به تشویق رییس جمهوری كردند.

** عكس یادگاری قهرمانان با رییس جمهوری

در زمان اهدای جوایز قهرمانان و نام آوران بازی های آسیایی گوانگجو، هر كدام از مدال آوران به محض دریافت هدیه خود از دستان رییس جمهوری یا رییس سازمان تربیت بدنی، در كنار رییس هیات دولت قرار می گرفتند تا عكسی به یادگار با وی داشته باشند.
همچنین در هنگام اهدای جوایز در بخش های طلا، نقره و برنز، همه ورزشكاران عكس دست جمعی با رییس جمهوری می گرفتند.

** گریه و ناله یك جوان علاقه مند به رییس جمهوری

در اواخر مراسم، یكی از حاضرین وقتی با گارد حفاظتی رییس جمهوری برای نزدیكی به وی مواجه شد، در كنار جایگاه شروع به گریه كرد كه رییس جمهوری ناگهان متوجه این موضوع شد و از محافظان خواست تا این فرد را به پیش وی ببرند.
این فرد نیز پس از عكس گرفتن با رییس جمهوری، با آرامش محل را ترك كرد و در حالی كه كارتی با عنوان خبرنگار در دست داشت به ایرنا گفت كه ورزشكاری با سابقه در رشته فوتبال است و از جنوب كشور خود را به محل برگزاری مراسم رسانده است تا احمدی نژاد را از نزدیك ببیند.

**پرچم های ایران در دستان حاضرین

شركت اعتباری حمایت از قهرمان و مدال آوران ورزشی كه متولی برپایی این مراسم بود، در بدو ورود ورزشكاران و میهمانان مراسم، به آنان پرچم های كوچك ایران را اهدا كرد كه این پرچم ها در زمان به نمایش درآمدن نماهنگ یا موسیقی در سالن توسط حاضرین به حركت در آمدند كه این حركت دسته جمعی فضای خاصی را در سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی حاكم كرده بود.

** قرعه كشی 59 سكه بهار آزادی میان حاضرین

در اواخر مراسم' حمید سجادی ' معاون امور ورزش سازمان تربیت بدنی از حاضرین خواست تا پشت كارت های ورودی خود را نام نویسی كنند و در اختیار وی قرار دهند.
وی سپس از چند نفر از روسای فدراسیون هایی كه همچنان در مراسم بودند خواست تا به جایگاه بیایند تا 59 برنده خوش شانس را از میان انبوه كارت های در اختیار به صورت تصادفی، مشخص كنند.
در این قرعه كشی به هر كدام از 20 نفر اول به مناسبت 20 مدال طلای كسب شده در بازی های آسیایی گوانگجو، یك سكه تمام بهار آزادی اهدا شد.
به هر كدام از 14 نفر بعدی نیز به مناسبت كسب 14 مدال نقره در بازی های آسیایی، یك سكه نیم بهار آزادی و به هر كدام از 25 نفر بعدی نیز به مناسبت كسب 25 مدال برنز در گوانگجو، یك سكه ربع بهار آزادی اختصاص یافت.

** امضای لوح یادبود مراسم توسط رییس جمهوری
دكتر محمود احمدی نژاد در پایان این مراسم لوح یادبود تجلیل از قهرمانان و مدال آوران بازی های آسیایی را امضا كرد و نوشت : ' با قدرت و همت به پیش روید . همه افتخارات در انتظار شماست .'
این لوح یادبود توسط 'اسفندیار رحیم مشایی' رییس دفتر رییس جمهوری ، 'علی سعید لو 'معاون رییس جمهوری و رییس سازمان تربیت بدنی ، 'سید محمد حسینی ' وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز امضا شد .

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي