جزئیات تازه از جنایت تروریستی چابهار

۱۳۸۹/۰۹/۲۴ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:tzO1BXZlpOvRuM:http://www.irna.ir/NewsMedia/Photo/Larg_Pic/2009%5C10%5C18%5Cimg633914697582968750.jpg&t=1
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر آخرین آمار شهدای حادثه تروریستی صبح چهارشنبه چابهار را ۳۱ شهید عنوان کرد و افزود: برخی از مجروحین که در آمارها شهید عنوان شده بودند با احیای دوباره به زندگی برگشتند.
محمود مظفر که هم اکنون در منطقه حادثه تروریستی چابهار مستقر است در گفتگو با خبرنگار مهر آخرین آمار شهدا را ۳۱ نفر عنوان کرد و افزود: علت تناقص آمار شهدا به این دلیل است که برخی از مجروحین به دلیل عمق جراحت در مرحله اول شهید محسوب شده ولی با احیای پزشکی دوباره به حیات برگشتند.
وی افزود: در این حادثه پنج امدادگر هلال احمر مجروح شدند که از این تعداد یک امدادگر به وسیله ترکشهای ناشی از بمب و چهار امدادگر دیگر به دلیل موج انفجار روانه بیمارستان شدند.
پیش از این آمار شهدای این حادثه ۳۶ نفر عنوان شده بود.
ساعت ۱۰ صبح روز تاسوعای حسینی در مقابل مسجد امام حسین (ع) چابهار یک تروریست با ورود در جمع عزاداران و انجام عملیات انتحاری باعث کشته و زخمی شدن ۸۲ نفر از عزاداران حسینی شد.
جزئیات تازه از جنایت تروریستی چابهار
عوامل این جنایت ۴ نفر بودند که ۲ نفر از آنان کمربندهای انفجاری خود را منفجر کردند اما نفر سوم از سوی ماموران امنیتی هدف قرار گرفت و نفر چهارم نیز دستگیر شده است.
به گزارش فارس در عملیات تروریستی امروز مصادف با تاسوعای حسینی ده‌ها نفر از عزاداران حسینی و هموطنانمان در چابهار به شهادت رسیدند.
بنابر اخیار دریافتی عوامل این جنایت ۴ نفر بوده اند که ۲ نفر از آنان کمربندهای انفجاری خود را در بین مردم این شهر منفجر کرده و تنی چند از هموطنانمان را به شهادت رساندند اما نفر سوم از سوی ماموران امنیتی هدف قرار گرفت و نتوانست کمربند انفجاری خود را منفجر کند.
در عین حال نفر چهارمی نیز در این عملیات تروریستی به عنوان نیروی پشتیبانی تروریست‌ها حضور داشته که دستگیر می‌شود.
مساجد، حسینیه‌ها و تکیه‌های حسینی امروز مجهز به گیت‌های امنیتی و بازرسی بدنی بوده‌اند که تروریست‌ها مجبور به انجام این اقدام وحشیانه در خیابان و معابر پر رفت و آمد کردند. این حادثه نشان می‌دهد که تروریست‌ها به شدت تحت فشار نیروهای بیگانه هستند و مجبور به انجام هرگونه عملیاتی و به هر شکلی شده‌اند؛ چرا که پیش از این آنان فقط شیعیان را هدف خود معرفی می‌کردند ولی جنایت امروز که در خیابان و بدون در نظر گرفتن شیعه و یا سنی بودن مردم صورت گرفت، نشان داد که آنها برای انجام جنایت‌ها هیچ فرقی بین شیعه و سنی قائل نیستند و این امر تنها بهانه‌ای برای رسیدن به اهداف شوم بیگانگان در منطقه است.

دستگیری عامل انفجار تروریستی چابهار
چ
داره اطلاعات چابهار اعلام کرد انفجار چابهار به صورت انتحاری بوده است و در این جنایت تروریستی ۳ نفر دست داشتند که نفر اول با انفجار کشته شد و نفر دوم که بمب همراه وی عمل نکرد توسط نیروی انتظامی مورد هدف قرار گرفت و زخمی و نفر سوم نیز دستگیر شد.
مهر: اداره اطلاعات چابهار با بیان اینکه سه نفر در حادثه تروریستی چابهار نقش داشتند از دستگیری عامل این انفجار خبر داد.
اداره اطلاعات چابهار اعلام کرد انفجار چابهار به صورت انتحاری بوده است و در این جنایت تروریستی ۳ نفر دست داشتند که نفر اول با انفجار کشته شد و نفر دوم که بمب همراه وی عمل نکرد توسط نیروی انتظامی مورد هدف قرار گرفت و زخمی و نفر سوم نیز دستگیر شد.
براساس این گزارش، این بمب در نزدیکی میدان فرمانداری در میان دسته عزاداری شیلات بندر چابهار منفجر شد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي