اطلاعیه های ستاد هدفمند سازی یارانه ها

۱۳۸۹/۰۹/۲۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://tabrizshoes.e-senf.ir/images/newspost_images/thumb_h21.jpg


اطلاعیه شماره یک
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه
ملت شریف تمدن ساز ایران به اطلاع می رساند که پس از دریافت فرم اطلاعات اقتصادی خانوار و دریافت شماره حساب سرپرستان خانوار و واریز مبالغ یارانه در سال جاری، مرحله نهایی اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها مبنی بر اصلاح قیمت های حامل های انرژی آرد و نان و آب شرب روستا و شهر و پرداخت یارانه های نقدی خانوارها از ساعت ۲۴ شنبه ۲۷/۹/۱۳۸۹ در سراسر کشور آغاز می شود. حامل های انرژی های مشمول اصلاح قیمت عبارتند از:
۱- بنزین موتور
۲- نفت گاز(‌گازوئیل)
۳- نفت کوره
۴- گاز مایع
۵- گاز خودرو
۶- نفت سفید
۷- گازطبیعی
۸- برق
جدول قیمت کلیه حامل های انرژی فوق الذکر متعاقبا در اطلاعیه شماره ۲ ستاد هدفمندکردن یارانه ها به استحضار ملت شریف ایران خواهد رسید.
تمامی خانوارهایی که مبالغ یارانه به حساب آنها واریز شده می توانند با شروع کار اداری بانکها در روز یکشنبه در سراسر کشور به تدریج جهت دریافت یارانه ۲ماهه واریز شده اقدام نمایند.
در پایان به استحضار می رساند که دولت با برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شده و بکارگیری تمامی ظرفیت خویش از آمادگی کامل برای اجرای قانون برخوردار است.
خواهشمند است بدون توجه به شایعات و گمانه زنی های بی اساس اخبار اجرای قانون را از طریق مراجع رسمی اطلاع رسانی دولت و اطلاعیه های ستاد هدفمند کردن یارانه ها پیگیری نمایند.
ستاد هدفمند کردن یارانه ها با پایش دقیق و مستمر کلیه ابعاد اجرای قانون این اطمینان را به مردم انقلابی ایران می دهد که نهایت مراقبت را اعمال نموده و در اجرای طرح همراه مردم حرکت می کند و ان شاءالله با همبستگی آحاد مردم و دولت مسیر تعالی در دوره پیشرفت و عدالت را طی خواهد نمود.
اطلاعیه شماره 2
ستاد هدفمند کردن یارانه ها اطلاعیه شماره 2 خود را درباره میزان سهمیه و قیمت های جدید حامل های انرژی صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است: میزان سهمیه و قیمت های جدید بنزین و گازوئیل وگاز خودرو (سی ان جی) در حوزه حمل و نقل که بر اساس قانون هدفمندکردن یارانه تعیین شده است برای وسایل نقلیه بنزین سوز، گاز سوز و گازوئیل به شرح ذیل اعلام می شود: 1ـ سهمیه بنزین خودروها اعم از شخصی، عمومی و موتورسیکلت بدون تغییر و معادل سهمیه آبان 1389 تعیین می شود.

2ـ بنزین معمولی سهمیه ای به قیمت هر لیتر4 هزار ریال و بنزین معمولی غیرسهمیه ای به قیمت هر لیتر 7 هزار ریال و گاز خودرو (سی ان جی) هر متر مکعب به قیمت 3 هزار ریال تعیین می شود.

3ـ بنزین سهمیه ماه های گذشته خودروهای شخصی که در کارت سوخت افراد باقیمانده است به صورت ذخیره برای آنان حفظ و با قیمت هر لیتر بنزین معمولی 1000 ریال و بنزین سوپر 1500 ریال قابل استفاده است. 4ـ سوخت کلیه خودروهای گازوئیل سوز با توجه به نوع و کاربری سهمیه بندی شده و گازوئیل سهمیه ای خودروهای گازوئیل سوز به قیمت هر لیتر 1500 ریال و گازوئیل غیرسهمیه ای به قیمت هر لیتر 3500 ریال تعیین و از طریق کارت هوشمند سوخت قابل استفاده خواهد بود. 5-به منظور حمایت از بخش کشاورزی، ضمن تعیین سهمیه سوخت مراکز و ماشین آلات این بخش قیمت هر لیتر گازوئیل سهمیه ای 1500 ریال و قیمت غیر سهمیه ای 3500 ریال تعیین می گردد. 6 - جهت رفاه و نیز امکان مدیریت فعال بخش حمل و نقل که از گازوئیل استفاده می کنند سهمیه این بخش به صورت دو ماهه با قیمت 1500 ریال تعیین و از طریق کارت هوشمند سوخت خودرو قابل استفاده است.

سهمیه و قیمت های اعلامی از ساعت 24 روز شنبه مورخ 27 آذر 1389 قابل اجراست. ضمناً‌ علاوه بر سهمیه عادی مندرج در بند1 ، سهمیه علی الحساب و حمایتی خودروهای عمومی و شخصی بنزین سوز به قیمت هر لیتر 1000 ریال تعیین می شود که از دی ماه 1389 از طریق کارت سوخت خودرو قابل استفاده است.

همچنین وسایل نقلیه دیزلی (گازوئیل سوز) نیز از سهمیه حمایتی علی الحساب حداکثر میزان مصرف10روز برای یک مرحله با قیمت 165 ریال بهره مند می گردند. در پایان اعلام می دارد دولت خدمتگزار ضمن تأکید بر اجرای کامل قانون انتظار دارد رانندگان و صاحبان وسایل نقلیه و فعالان حوزه حمل و نقل با تشریک مساعی منافع ملی و رعایت حقوق مصرف کنندگان همچون گذشته ملت بزرگ و خادمین خود دردولت را یاری نمایند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي