واریز یارانه نان به حساب مردم

۱۳۸۹/۰۹/۲۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات


چون نان به عنوان مهمترین غذای مردم شناخته می‌شود و مردم باید نان خوب بخورند ظرف ۷ تا ۱۰ روز آینده برای هر نفر مبلغ ۴ هزار تومان یارانه نقدی جداگانه به حساب مردم واریز می‌شود.
رئیس جمهور در گفت‌وگوی زنده با مردم از شبکه اول سیما اعلام کرد: ظرف ۷ تا ۱۰ روز آینده برای یارانه نان مردم نفری ۴ هزار تومان واریز می‌شود.
به گزارش فارس، محمود احمدی‌نژاد‌ اعلام کرد: چون نان به عنوان مهمترین غذای مردم شناخته می‌شود و مردم باید نان خوب بخورند ظرف ۷ تا ۱۰ روز آینده برای هر نفر مبلغ ۴ هزار تومان یارانه نقدی جداگانه به حساب مردم واریز می‌شود.
رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه یارانه ۸۱ هزار تومانی برای دو ماه اول به حساب مردم واریز شده گفت: تمام تلاش این است که برای مرحله دوم پرداخت یارانه نقدی این مبلغ به دو برابر افزایش پیدا کند.
احمدی‌نژاد از مردم درخواست کرد: با توجه به اینکه مردم از فردا می‌توانند یارانه نقدی واریز شده به حساب سرپرست‌ خانوارها را برداشت کنند اما به مردم توصیه کرد دست نگه دارند تا قبض آب، برق و گاز ارسال شود و با توجه به برنامه کاهش مصرف انرژی و مدیریت خانواده یارانه نقدی خود را برداشت کنند

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي