انحلال شرکتهای LG و SAMSUNG درایران

۱۳۸۹/۰۹/۱۶ | برچسب‌ها: | 0نظرات


http://www.wimaxnews.ir/Images/News/Smal_Pic/31-6-1389/IMAGE634207452234375000.JPG
روزنامه رسمی دراین خصوص نوشت: به استناد نامه شماره ۲۰۱۰۷۷۹ مورخ ۱۸/۸/۸۹ و اصل ترجمه وکالت نامه شماره ۱۹۶۰ مورخ۴/۸/۸۹ شرکت «ال‌جی الکترونیکس آی‌ان‌سی» منحل اعلام و میسوک‌چو به نشانی تهران، الهیه، خیابان بیدار، بن بست صفری، پلاک ۷، طبقه ۴، واحد ۲۵، کدپستی ۱۹۶۴۹۱۳۴۱۱ به سمت مدیر تصفیه تعیین شد.
فشار آمریکا به کره منجر به تعطیلی دو شرکت بزرگ کره ای در ایران شد.
به گزارش البرز، شعب‌ شرکتهای کره‌ای “ال‌جی الکترونیکس آی‌ان‌سی” و “سامسونگ الکترونیکس” در ایران منحل شد.
روزنامه رسمی دراین خصوص نوشت:  به استناد نامه شماره ۲۰۱۰۷۷۹ مورخ ۱۸/۸/۸۹ و اصل ترجمه وکالت نامه شماره ۱۹۶۰ مورخ۴/۸/۸۹ شرکت «ال‌جی الکترونیکس آی‌ان‌سی» منحل اعلام و میسوک‌چو به نشانی تهران، الهیه، خیابان بیدار، بن بست صفری، پلاک ۷، طبقه ۴، واحد ۲۵، کدپستی ۱۹۶۴۹۱۳۴۱۱ به سمت مدیر تصفیه تعیین شد.
این در حالی است که در تاریخ ۱۴/۴/۸۹ شرکتی با نام «ال‌جی الکترونیکس دبی اف‌زی‌ئی»، که مرکز اصلی آن در امارات متحده عربی، منطقه آزاد جبل علی واقع شده است به نمایندگی آقای جونگ هون کیم در ایران به ثبت رسید.
بر اساس این گزارش، موضوع فعالیت این شرکت، تجارت انواع اجاق گاز، انواع لوازم صوتی و تصویری و لوازم جانبی و انواع یخچال و نوع فعالیت شعبه شرکت در ایران نیز شناخت و مطالعه بازار ایران بررسی نقاط قوت و ضعف بازار و پشتیبانی کالا و خدمات و ایجاد مناسبات بیشتر با بازار ایران عنوان شده است.
به نظر می‌رسد شعبه‌های شرکت‌های کره‌ای در ایران روش فعالیت خود را در ایران تغییر می‌دهند و نام دفاتر آنها نیز از کره به دوبی تغییر پیدا کند.
شعبه دفتر سامسونگ الکترونیکس کره نیز در تاریخ ۲۶/۱۲/۸۸ منحل و هیون جانگ‌پارک به سمت مدیر تصفیه برای مدت ۱۵ ماه تعیین شد و این شرکت نیز در تاریخ ۲۸/۱۰/۸۸ شعبه‌ای را با نام سامسونگ گلف الکترونیکس افزد‌ای که مرکز اصلی آن امارات متحده عربی، منطقه آزاد جبل علی است به نمایندگی هیون جونگ پارک در ایران ثبت کرد.
موضوع فعالیت این شرکت انجام فعالیت تجاری و سایر امور فرعی مفید و مرتبط با موضوع فعالیت و نوع فعالیت شعبه شرکت در ایران نیز انجام عملیات اجرایی قراردادهایی که بین اشخاص ایرانی و شرکت خارجی منعقد می‌شود اعلام شده است.
به نظر می‌رسد دفاتر شعبه‌های سامسونگ و ال‌جی در ایران خیلی زودتر از اعلام فشار آمریکا روی شرکت‌های کره‌ای برای ارتباط تجاری با ایران به فکر تغییر وضعیت خود افتاده و مشکل را قبل از واقعه علاج کرده‌اند. این دفاتر همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و فقط در ظاهر رابطه مستقیم و رسمی‌شان را با دفاتر اصلی از دست داده‌اند و با دفتر امارات متحده عربی در منطقه آزاد جبل علی فعالیت می‌کنند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي