جدیدترین قیمت تلویزیون های LCD و LED در بازار

۱۳۸۹/۰۹/۲۳ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:wsSB89qoN9SvSM:http://jms02.persiangig.com/6/ViewS.jpg&t=1
بیشترین كاهش قیمت در مورد نمونه‌های LED اعمال شده است كه دلیل آن هم تقاضای اندك برای این تلویزیون‌ها است.


حافظ پخش، یكی از عرضه‌كنندگان تلویزیون‌های سامسونگ با بیان این مطلب كه سامسونگ طی دو ماه گذشته قیمت محصولاتش را در حدود 100 تا 200 و در مورد برخی از برندها 300 هزار تومان كاهش داده است گفت، این اتفاق با توجه به سیاست‌های خاص شركت سامسونگ اتخاذ شده است و این موضوع تا حدودی روی میزان تقاضا تاثیر گذاشته است.

جی وی سی نیز از كاهش قیمت‌ها در بازار طی ماه‌های اخیر خبر داد.
یكی از نمایندگی‌های فروش لوازم صوتی و تصویری سونی نیز اعلام كرد قیمت نمونه‌های LED با برند سونی در بازار كاهش یافته است.

البته اكثر شركت‌های عرضه كننده دلیل كاهش قیمت این محصولات را فراهم كردن زمینه برای ورود مدل‌های جدید كه پس از سال نوی میلادی وارد بازار می‌شوند عنوان كردند. اما فعالان بازار ادعا می‌كنند این كاهش قیمت به دلیل ركود حاكم بر بازار و تقاضای اندك برای محصولات صوتی و تصویری به ویژه تلویزیون‌های LED صورت گرفته است.

فروشندگان همچنین به كاهش قیمت انواع سینمای خانگی و دی وی دی پلیر اشاره كرده و می‌گویند، طی مدت اخیر قیمت این كالاها نیز در حدود 2تا 5 درصد كاهش یافته است.محمدی، یكی از فعالان بازار در این‌باره می‌گوید، طی مدت اخیر بسیاری از شركت‌ها كه از ارائه پروموشن و هدایای ضمن خرید بابت فروش محصولات خود نتیجه‌ای نگرفته بودند، ارائه این هدایا را از برنامه خود حذف كردند و در حال حاضر تنها یكی دو شركت به این كار مبادرت می‌ورزند. به گفته آنها این شركت‌ها هدایای گرانبهاتری را بابت خرید به مشتری ارائه می‌دهند.

به گفته آنها، اما برخی از شركت‌ها تصمیم گرفته‌اند برای جلب نظر مشتری از پروموشن‌های قیمتی استفاده كنند كه به نظر می‌رسد این روش موثرتر بوده است.




0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي