قیمت خودروهای داخلی در بازار

۱۳۸۹/۰۹/۲۱ | برچسب‌ها: | 0نظرات


http://www.asrekhodro.com/Controls/NewsPhoto.aspx?Nid=6171&x=180
پراید، پرتیراژترین محصول سایپا همچنان ارزان‌ترین خودرو بازار است. در هفته قبل پراید ۱۳۲ معمولی ۸ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و مدل دارای کیسه هوا و فرمان هیدرولیک آن ۸ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان فروخته شد.
تندرE0 پارس خودرو هفته گذشته در حالی در بازار به قیمت ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان فروخته شد که مدل E1 آن ۱۴ میلیون و مدل E2 آن ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت داشت که نسبت به هفته گذشته افزایش حدود ۳۰۰ هزار تومانی را نشان می‌دهد. همچنین میانگین قیمت مدل‌های مختلف این خودرو محصول ایران خودرو تا ۲۰۰ هزار تومان کم تر از محصولات پارس خودرو معامله شد.
به گزارش ایسنا، در هفته‌ای که گذشت، پژو ۲۰۶ معمولی ۱۴ میلیون، ۲۰۶ صندوق دار مدل V8 آن ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، مدل V9 آن ۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و مدل V20 این خودرو ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش شدند.
سمند ال.ایکس بنزینی در بازار ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و مدل دوگانه‌سوز آن نیز ۱۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد.
به گزارش ایسنا، در هفته گذشته پژو پارس بنزینی ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت داشت، در حالی‌که پژو پارس دوگانه سوز ۱۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته شد.
پژو۴۰۵ تک سوز ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و مدل دو گانه سوز آن ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود.
اما روآ سال، ارزان‌ترین محصول ایران خودرو با موتور دو گانه سوز ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و مدل دارای ترمز ضد قفل آن ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در بازار معامله شد.
ریو نیز در هفته گذشته با میانگین قیمت ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش شد.
پراید، پرتیراژترین محصول سایپا همچنان ارزان‌ترین خودرو بازار است. در هفته قبل پراید ۱۳۲ معمولی ۸ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و مدل دارای کیسه هوا و فرمان هیدرولیک آن ۸ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان فروخته شد.
پراید ۱۱۱ نیز با پایه قیمت ۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله می‌شود، در حالی که مدل دارای ترمز ضد قفل آن ۸ میلیون ۲۵۰ هزار تومان، مدل دارای فرمان هیدرولیک ۸ میلیون ۴۰۰ هزار تومان و مدل۱۱۱ فول نیز ۸ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان قیمت دارد.
همچنین در هفته گذشته سوزوکی گراند ویتارا، محصول ایران خودرو خراسان در مدل دنده‌ای ۳۹ میلیون و اتوماتیک آن ۴۵ میلیون تومان بود.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي