واکنش حسین کعبی به خبر دستگیری اش

۱۳۸۹/۰۹/۱۶ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.aftab.ir/news/2007/nov/20/images/757cc7158b9666180fb5ed1294d4a5e9.jpg

این را حسین کعبی می گوید. بازیکنی که بنا به دلایلی خاص فعلا در تمرینات استیل آذین شرکت نمی کند و خبر رسیده که حتی حکم اخراج اورا نیز صادر کرده اند.
پس از دستگیری چند فوتبالیست مشهور در مهمانی شبانه و زمانی که اسامی آنها به صورت کد دار روی خروجی سایت ها قرار گرفت خیلی ها در خیالشان (ح-ک)را حسین کعبی تصور کردند در صورتی که این بازیکن پس از شنیدن این شایعات واکنشی این چنینی را نسبت به این قضیه نشان می دهد:«من؟اشکال ندارد. بگذارید هرچه دلشان می خواهد بگویند.اصلا خوب است،چون من آدم معروفی نیستم و با این کارها روی جلد مطبوعات می روم و مطرح می شوم!سال گذشته هم زمانی که حامد کاویانپور دوپینگ کرده بود همه فکر می کردند من آن (ح-ک)هستم.اما این طور نشد.»

کعبی که حسابی از این اتفاق ناراحت است ادامه می دهد:«واقعا نمی دانم باید چه چیزی بگویم.حرف من این نیست که این بار هم حامد کاویانپور همان (ح-ک)است من می گویم بچه من الان سه ماهه است و دیگر از من گذشته است که در پارتی شرکت کنم. پارتی برای بچه های 14 -15 ساله است نه من.چطور زمانی که مجرد بودم به پارتی نرفتم و حالا که متاهل شدم هوای رفتن به پارتی به سرم زده است؟هر کس هرچیزی که دلش می خواهد بگوید. بالاخره کسانی را که در آن پارتی شرکت کرده اند را دستگیر می کنند و مردم می فهمند که آن اسامی مستعار چه کسانی بوده اند.اصلا در این 15-10 سالی که در تهران هستم کسی آماری از من دارد؟اصلا می دانند چکار می کنم؟چرا تا به حال هیچ خلافی از من سر نزده است و حالا که زن و بچه دارم این وصله ها را به من می چسبانند؟»


کعبی با اشاره به اینکه چند روزی است در تمرینات شرکت نمی کند در خصوص اختلاف با علی پروین می گوید:«من با کسی مشکلی نداشته و ندارم.از همان اول می خواستم از استیل آذین جدا شوم اما آقایان با مطرح کردن پول و اینکه باید مبلغ قرار دادم را که یک روز آن را 300 میلیون و بار دیگر 400 میلیون عنوان می کردند بپردازم ،سعی کردند تا من را در استیل آذین نگه دارند.وقتی این کار آنها نتیجه نداد گفتند که با پروین اختلاف دارم.من از چند تیم پیشنهاد داشتم و می خواستم استیل آذین را ترک کنم اما امروز فصل نقل و اننتقالات نیم فصل تمام شد ودیگر نمی توانم به هیچ تیمی بروم.در حال حاضر هم وقت این را ندارم که در تمرینات استیل آذین شرکت کنم.»

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي