گوشی های پرفروش تلفن همراه در هفته گذشته

۱۳۸۹/۰۹/۱۳ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.donya-e-eqtesad.com/News/1865/27-02.JPG

۵۱۳۰ XPREES و ۲۷۱۰ نوکیا، Zylo و C901 سونی اریکسون، B5310 و S3653 سامسونگ ، GX300، T300 ال جی و Desire اچ تی سی به عنوان گوشی های پرفروش در بازار هفته گذشته معرفی شدند.
به گزارش موبنا، امکانات و بهای مناسب این نوع گوشی ها از جمله دلایل اصلی پرفروشی مدل های فوق در سطح بازار تلفن همراه بوده است.
** پرفروش ترین های نوکیا
۵۱۳۰ XpressMusic ، ۲۷۱۰ و ۶۳۰۳ i کلاسیک نوکیا از جمله گوشی های پرفروش در هفته گذشته بودند که با قیمت ۱۱۲ ، ۱۳۸ و ۱۵۰ هزار تومان به فروش رسیدند.
صفحه نمایش دو اینچی TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی، ارتقا حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایت از ویژگی های  گوشی ۵۱۳۰ XpressMusic به شمار می آید.
گوشی های ارزان قیمت ۲۲۲۰ ،۱۲۰۳ ، ۱۲۰۲،  ۲۷۱۰ از دیگر مدل های این برند است که با بهای ۷۹ ، ۴۵، ۴۵ و ۱۳۸ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت.
** پرفروش ترین های سونی اریکسون
Zylo، C901 و K970 از جمله گوشی های پرفروش سونی اریکسون در هفته گذشته بود که با قیمت ۱۶۶ ، ۲۱۰ و ۱۷۹ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار گرفت.
j108،  w395و W100 از دیگر گوشی های پرفروش این برند است که به ترتیب با قیمت ۹۸ ، ۱۲۷ و ۹۷ هزار تومانی در بازار عرضه شد.
** پرفروش ترین های سامسونگ
دو مدل B5310 و S3653 سامسونگ که به ترتیب به بهای ۲۱۵و ۱۳۵ هزار تومان به فروش رسید مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفت.
صفحه نمایش TFT 2.8 اینچی لمسی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳٫۱۵ مگاپیکسلی از ویژگی های اصلی گوشی CorbyPRO B5310 به شمار می آید.
از امکانات گوشی S3653 سامسونگ می توان به صفحه نمایش TFT 2.8 اینچی لمسی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا هشت گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی اشاره کرد.
S5233، S5333، STAR TV و WAVE از دیگر گوشی های پرفروش سامسونگ است که با قیمت ۱۴۶ ، ۲۳۳ ، ۱۶۰ و ۴۹۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت.
**پرفروش ترین های ال جی
به گفته فروشندگان گوشی های ال جی  مدل های GX300، T300  و KP500 با بهای فروش ۱۴۰ ، ۱۰۸ و ۱۲۳ هزارتومانی در لیست پرفروشترین های هفته گذشته قرار گرفت.
گوشی GX300 که بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داد از قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت و صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ و همچنین ارتقا حافظه داخلی تا دو گیگابایت برخوردار است.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی از دیگر امکانات این گوشی به شمار می آید.
GW305، GU230 ، GS155 و KS660 از دیگر گوشی های پرفروش این برند به شمار می آید که با قیمت ۱۲۹ ، ۶۶ ، ۴۲ و ۲۴۲ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار گرفت.
** پرفروش تری های اچ تی سی
گوشی Desire که یکی از گوشی های جدید این برند در بازار به شمار می آید با قیمت فروش ۶۶۰ هزار تومانی مورد خرید علاقه مندان این برند قرار گرفت.
صفحه نمایش ۳٫۷ اینچی مولتی تاچ AMOLED ، جک صوتی ۳٫۵ میلیمتری ،  ارتقا حافظه اصلی تا ۳۲ گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و سیستم عامل آندروئید از مشخصات  فنی گوشی Desire به شمار می آید.
گوشی Wildfire این برند که با قیمت ۴۳۰ هزار تومان به فروش رسید نیز با امکاناتی نظیر صفحه نمایش ۳٫۲ اینچی مولتی تاچ  TFT ، جک صوتی ۳٫۵ میلیمتری ،  ارتقا حافظه اصلی تا ۳۲ گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و سیستم عامل آندروئید مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.
گوشی Legend  از دیگر گوشی های خوش فروش این برند است که با بهای ۵۶۷ هزار تومان از فروش مناسبی برخوردار شد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي