نتیجه بازی استقلال در برابر ذوب آهن

۱۳۸۹/۱۰/۰۲ | برچسب‌ها: | 0نظرات


http://www.mehrnews.com/mehr_media/image/2010/08/561250_orig.jpg
آخرین دیدار از هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر عصر امروز پنجشنبه و از ساعت 16:15 دقیقه دو تیم استقلال و ذوب آهن به قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان منصور ابراهیم زاده با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست دادند.
اسامی بازیکنان استقلال: وحید طالب لو، هادی شکوری، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، کیانوش رحمتی، مهدی امیرآبادی، فرزاد آشوبی، فلیپ دسوزا( 85- امیدرضا روانخواه)، اسماعیل شریفات، فردین عابدینی(64- فرهاد مجیدی)، آرش برهانی   /  سرمربی: پرویز مظلومی

اسامی بازیکنان ذوب‌آهن: شهاب گردان، سید محمد حسینی، فرشید طالبی، علی احمدی، حسین ماهینی، سینا عشوری، اسماعیل فرهادی، محمد قاضی(62- ایگور کاسترو)، قاسم حدادی فر(59- سید جلال رافخایی)، مهدی رجب زاده( 88- حمید پروار)، محمد رضا خلعتبری  / سرمربی: منصور ابراهیم زاده
در این دیدار که نزدیک به 15 هزار تماشاگر از آن استقبال کرده بودند آرش برهانی در دقیقه 20 تنها گل نیمه اول را وارد دروازه ذوب آهن اصفهان کرد. در نیمه دوم تیم صدرنشین لیگ برتر عملکرد بهتری داشت و ابتدا در دقیقه 63 توسط سیدجلال رافخایی به گل تساوی رسید.
در ادامه این دیدار و در دقیقه 83 وحید طالب لو روی محمد قاضی مرتکب خطا شد که محسن ترکی به نشانه پنالتی در سوت خود دمید. این ضربه را محمدرضا خلعتبری در جهت خلاف حرکت وحید طالب لو به گل دوم ذوب آهن تبدیل کرد. شاگردان منصور ابراهیم زاده با این پیروزی 42 امتیازی شدند و فاصله امتیازاتشان را با تیم دوم به هشت امتیاز رساندند. استقلال هم با 34 امتیاز در رده دوم است.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي