عرضه سیم‌ کارت ‌‌های قاصدک و امین+ جزئیات کارکرد

۱۳۸۹/۱۰/۰۴ | برچسب‌ها: | 0نظرات

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: واگذاری و عرضه سیم‌کارت‌های قاصدک و امین جزو لایسنس ما محسوب می‌شود.
وحید صدوقی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره واگذاری سیم‌کارت‌های قاصدک و امین گفت: مدت زمانی بحث واگذاری این سیم‌کارت‌ها متوقف ماند و سازمان تنظیم مقررات این موضوع که عرضه این سیم‌کارت‌ها خارج از لایسنس شرکت انجام شود را قبول نکرد و بعد از مذاکرات فراوان و تقاضای ما قرار بر این شد که این سیم‌کارت‌ها جزو لایسنس ما محسوب شود.
صدوقی هم‌چنین درباره زمان عرضه این سیم‌کارت‌ها ابراز کرد: در رابطه با واگذاری این سیم‌کارت‌ها مجوزهای لازم اخذ و هماهنگی‌های مورد نیاز را با رگولاتوری انجام دادیم و به زودی عرضه این ‌سیم‌کارت‌ها آغاز می‌شود.
بر اساس این گزارش، یکی از کاربردهای سیم‌کارت قاصدک، قابلیت پیام‌رسانی و ویژه پیامک بودن آن است؛ امکان ارسال و دریافت پیامک و اختصاصی کردن ارسال و دریافت پیامک به یک یا چند شماره تلفن همراه و امکان سرویس‌دهی در تمامی محدوده جغرافیایی تحت پوشش شبکه همراه اول در سراسر کشور از قابلیت‌های سوئیچ این سیم‌کارت است.
این سیم‌کارت علاوه بر امکان استفاده توسط اشخاص، سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و خصوصی، برای موسسات حمل و نقل، مدیریت ناوگان شهری و سایر نهادها، امکان شخصی شدن و افزودن امکانات ویژه آن‌ها را داراست.
سیم‌کارت امین هم برای کنترل، حفاظت و موقعیت‌یابی خودرو بر پایه پیامک GPS طراحی شده است؛ در این سیم‌کارت سامانه ردیاب در قالب یک بسته سخت‌افزاری برروی خودرو نصب می‌شود و می‌توان با ارسال و دریافت پیامک از سیم‌کارت تعبیه شده در سامانه حفاظتی و کنترلی، علاوه بر کنترل خودرو از امکانات موقعیت‌یابی جغرافیایی نیز بهره برد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي