دقایقی با مهدی ماهانی در بازار خوراکی

۱۳۸۹/۱۰/۰۲ | برچسب‌ها: | 0نظرات





مهدی ماهانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران خیلی کم مصاحبه می کند و شاید اینطور بگوییم کم صحبت است.اما این بازیگر هله هوله خور حرفه ای است!
این بازیگر جوان ایران در مورد اینکه در بین خوراکی های این فصل چه چیزی را بیشتر دوست دارد می گوید:من چون مدتی است ورزش می کنم زیاد نمی توانم خوراکی یا به قول شما هله هوله بخورم ولی خوب برای این فصل می توانم بگویم که لبو,باقالی,پیراشکی خیلی می چسبه.من به خاطر کاری که دارم زیاد نمی توانم برم بیرون و این خوراکی ها را بخورم ولی اگر بتوانم خودم در خانه درست کنم هنر زیادی کرده ام(با خنده).
البته این گفته های آقای ماهانی زمانی بود که در بازار فقط لبو و باقالی را دیده بود و وقتی چشمش به بلال افتاد گفت:آخ دیدی بلال را یادم رفت این خوراکی همیشه من را یاد بچگی هایم می اندازد.خوردم بلال را خیلی دوست دارم و یادم هست در بچگی زیاد بلال می خوردم و مادرم می گفت اگر زیاد بخوری دندان هایت سیاه می شودو...ولی من این حرف ها به گوشم نمی رفت.
مهدی ماهان در مورد شیرینی ها هم می گوید:خیلی کم شیرینی می خورم ولی اگر شیرینی خامه ای باشد نمی توانم جلوی خودم را بگیرم.ولی در کل شیرینی کم می خورم.




0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي