تازه ترین خبرها از حواشی فوتبال ایران (۸۹/۹/۲۱)

۱۳۸۹/۰۹/۲۱ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.toopefootball.com/NewsImages/150078168479254.jpg
سؤولان باشگاه سپاهان برای دومین بار به پرسپولیس برای جذب جعفرپور پاسخ منفی دادند. منصور محمدبیگ لو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با فارس عنوان کرد: پس از اینکه باشگاه سپاهان برای اولین بار جهت جذب جعفرپور به ما جواب منفی داد خبرهایی شنیدیم که احتمال تغییر موضع آنها با توجه به درخواست بازیکن سپاهان وجود دارد.
وی افزود: در همین ارتباط یکی از مسؤولان باشگاه سپاهان با حبیب کاشانی گفتگو و اعلام کرد حاضر هستند این بازیکن را به پرسپولیس بدهند. به همین دلیل ما برای دومین بار با سپاهانی ها مذاکره کردیم، اما مسؤولان این باشگاه با وجود اینکه صحبت هایی با کاشانی داشتند اعلام کردند حاضر نیستند جعفرپور را به ما بدهند. با این حساب تا این لحظه پرونده حضور این بازیکن در پرسپولیس بسته شده است.
پرونده نقل و انتقالات نیم فصل لیگ دهم
پرونده نقل و انتقالات نیم فصل مسابقات لیگ برتر با ثبت قرار داد ۲۷ بازیکن در سازمان لیگ بسته شد. مصطفوی شهبازی مسؤول نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفتگو با مهر ضمن اعلام این خبر افزود: در مهلت سه هفته ای که برای بازیکنان خارجی و داخلی تعیین شده بود ( ۲۲ آبان – ۱۵ آذر) در مجموع ۲۷ بازیکن با ثبت قرارداد خود در هیأتهای فوتبال جذب تیمهای لیگ برتر شدند و یا قرارداد خود را تمدید کردند.
وی تصریح کرد: با ثبت قرارداد دو بازیکن تیم صنعت نفت پرونده نقل و انتقالات نیم فصل بسته شد، ولی باشگاه هایی که تاکنون از سهمیه یک بازیکن آزاد استفاده نکرده اند، هنوز امکان جذب بازیکن جدید را دارند.
شهبازی یادآورشد: درفصل نقل و انتقالات ۱۲ بازیکن خارجی و ۱۵ بازیکن داخلی به تیمهای لیگ برتری پیوستند، ضمن اینکه ۷ باشگاه سایپا، پاس همدان، ذوب آهن، سپاهان، صنعت مس کرمان ، ملوان بندرانزلی و نفت آبادان درفصل نقل و انتقالات بازیکنی را جذب نکردند.
پرسپولیس در پرونده مالیات قطبی محکوم شد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس را به پرداخت مالیات افشین قطبی محکوم کرد.جلسه رسیدگی دعوی افشین قطبی در خصوص تعیین وضعیت پرداخت مالیات قرارداد وی با باشگاه پرسپولیس با حضور وکیل باشگاه برگزار شد و با توجه به بند ۸ این قرارداد که در آن باشگاه به پرداخت مالیات ناشی از قرارداد با افشین قطبی متعهد شده بود، کمیته انضباطی پس از شنیدن دفاعیات وکیل باشگاه در جلسه کمیته انضباطی و پس از بررسی دقیق و در نظر گرفتن بندهای ۲ و ۳ ماده یک قانون مالیاتهای مستقیم، باشگاه پرسپولیس را به پرداخت مالیات قرارداد محکوم کرده است. رأی صادره قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.در همین حال مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس به فارس گفت: رأی کمیته انضباطی ایراد دارد و ما مالیات قطبی را پرداخت نخواهیم کرد.مصطفی شکری افزود: طبق اعلام وزارت دارایی آقای قطبی باید ۲۴۰ میلیون تومان بابت تمامی درآمدهایش به عنوان مالیات پرداخت کند. قرارداد ایشان با ما ۳۵۰ میلیون بوده و همان طور که قبلاً گفته ایم ۵ درصد آن را که ۱۳/۵ میلیون تومان است باید پرداخت کنیم و بقیه آن به ما مربوط نمی شود.وی افزود: آقای شریفی زحمت کشیدند و حکم را به نفع قطبی صادر کردند، اما ما موظف نیستیم این مالیات را پرداخت کنیم، به همین دلیل به رأی کمیته انضباطی اعتراض داریم. حتی اگر قبول کنیم ۱۰ درصد از مالیات قطبی را می دهیم چیزی افزون بر ۳۵ میلیون تومان می شود و باز هم بقیه پول را باید آقای قطبی بدهد.
معینی خبر داد: سرمربی تیم فوتبال جوانان خارجی است
رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال از انتخاب مربی خارجی برای تیم فوتبال جوانان طی روزهای آینده خبر داد.فریدون معینی در گفتگو با مهر، در مورد آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال جوانان گفت: قصد داریم یک سرمربی خارجی را برای تیم جوانان انتخاب کنیم اما تا زمانی که قرارداد نهایی را با این مربی امضا نکرده ایم، نام آن را اعلام نمی کنیم.می خواهیم از توانایی، علم، دانش و تجربه این مربی به عنوان مدیر فنی تیم های پایه استفاده کنیم تا ضمن هماهنگی بیشتر در این تیم ها، تاثیرات مثبتی روی فوتبال پایه کشور بگذاریم.
سفر مقامات فوتبال ژاپن به ایران
کوزوتاشی ما نایب رییس اول و دبیر کل فدراسیون فوتبال ژاپن به همراه تاکاتو مارویاما و هیرویوکی هاماگوچی امروز صبح وارد ایران می شوند. این هیات ژاپنی از فرودگاه مستقیما به هتل آکادمی فوتبال رفته و جهت انجام پاره ای مذاکرات و بحث و تبادل نظر در مورد مسایل مختلف، نشستی با کفاشیان، تاج، عزیزمحمدی و نبی خواهند داشت.این هیات سپس در ضیافت ناهاری به همراه مقامات فدراسیون فوتبال ایران شرکت خواهند کرد و بعد از ظهر تهران را به مقصد ژاپن ترک خواهند کرد.
تساوی ابومسلم در رشت
آخرین دیدار هفته نهم جام آزادگان برنده ای نداشت. در ادامه هفته نهم رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه های ایران، جام آزادگان یک دیدار برگزار شد که در آن سپیدرود رشت و ابومسلم مشهد با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند. ابومسلمی ها که از دقیقه ۹ بازی یک برصفر عقب افتاده بودند توانستند در دقیقه ۵۵ توسط مرتضی فلاحتی گل تساوی بخش خود را وارد دروازه سپید رود کنند تا این بازی در نهایت با نتیجه مساوی یک بریک خاتمه یابد.
مرادی در جام سوزوکی قضاوت می کند
کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای از قضاوت مسعود مرادی در جام سوزوکی خبر داد. مرادی دیدار دو تیم فیلیپین و اندونزی در دور رفت نیمه نهایی جام سوزوکی را قضاوت خواهد کرد. این بازی پنجشنبه این هفته در فیلیپین برگزار می شود. در دیگر بازی نیمه نهایی مالزی و ویتنام در دور رفت چهارشنبه این هفته به مصاف هم خواهند رفت.
سکوبرت همچنان غایب
پزشک پرسپولیس از غیبت سکوبرت در بازی بعدی این تیم خبر داد. دکتر فرید زرینه در گفتگو با فارس، در خصوص مصدومان پرسپولیس اظهار داشت: سپهر حیدری و غلامرضا رضایی به دلیل مشکلات عضله ای در حال حاضر مصدوم هستند و ما تلاش خواهیم کرد که به بازی بعدی برسند اما هنوز چیزی مشخص نیست. وی افزود: با توجه به بررسی های انجام شده قطعا سکوبرت را هم در بازی آینده نخواهیم داشت. سکوبرت در حال انجام تمرینات ویژه است و به دنبال این هستیم تا او را برای آینده آماده کنیم.
دادرس: لوکا را به پرسپولیس نمی دهیم
جلسه مشترک حبیب کاشانی و مهدی دادرس مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در دفتر این باشگاه شائبه مذاکره بر سر در اختیار گرفتن لوکا بوناچیچ سرمربی جدید این تیم تبریزی از سوی پرسپولیس را تقویت کرد. اما مهدی دادرس می گوید:« آقای کاشانی به تبریز تشریف آوردند و به ما ابراز محبت کردند تا در خدمت شان باشیم، ما باشگاه را به ایشان نشان دادیم و درباره مشکلات کاری با ایشان گپ زدیم. آقای کاشانی ورود ما به این مجموعه را تبریک گفتند و ساعتی را با هم گذراندیم.»
مدیرعامل جدید گسترش فولاد درباره مذاکره بر سر بوناچیچ می گوید:« نه، اصلا چنین بحثی مطرح نشد. آقای بوناچیچ تا آخر فصل با ما قرارداد دارند درست نیست که ما الان بخواهیم دوباره در کادرفنی مان تغییر ایجاد کنیم بعد از یکی، دو باخت تغییر به صلاح نیست و قصد داریم با همین مربی ادامه دهیم. ما لوکا را به هیچ تیمی نمی دهیم. در این باره هم اصلا با آقای کاشانی حرف نزدیم.»
استراحت اجباری محمدی!
محمد محمدی دروازه بان استقلال در تمرینات چند روز پیش روی شوت محکم وحید طالب لو دوباره از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد. در مورد نحوه مصدومیت محمدی شایعاتی به وجود آمده و می گویند طالب لو در حالی که فاصله نزدیکی با او داشته است توپ را محکم شوت کرده تا به بدن محمدی برخورد کند.
وقتی از محمدی در این مورد سؤال می کنیم، دوست ندارد صحبت کند. او می گوید:« مهم نیست که چه اتفاقی افتاد تا مصدوم شدم. به هر حال این اتفاقات در فوتبال وجود دارد و من خوشحالم که مصدومیتم جدی نیست. من بابت آسیب دیدگی قبلی ام درد داشتم و بهتر بود که تمرین نمی کردم. به هر حال امیدوارم که هر چه زودتر وضعیتم بهتر شود.»
محمدی ادامه می دهد:« مصدومیت من تا حدود ۸۰ درصد برطرف شده بود ولی به خاطر وضعیت تیم و کمک به استقلال وظیفه داشتم دوباره در تمرینات شرکت کنم. متأسفانه دوباره از ناحیه کتف آسیب دیدم ولی خوشبختانه بعد از اینکه عکس گرفتم مشخص شد این مصدومیت جدی نیست.»
دروازه بان استقلال در مورد مدت دوری اش از میادین فوتبال تأکید می کند:« به دستور پزشک باید یک هفته تا ۱۰ روز استراحت مطلق داشته باشم و دستم باید آویزان گردنم باشد. صبح و بعدازظهر هم باید فیزیوتراپی کنم و باید نزد دکتر متخصص هم بروم. البته عکس نشان داد که مشکل حاد نیست ولی خونریزی مفصل دارم البته خوشحالم که کارم به عمل جراحی کشیده نشد.»

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي