تازه ترین خبرها از حواشی فوتبال ایران (۸۹/۹/۲۷)

۱۳۸۹/۰۹/۲۷ | برچسب‌ها: | 0نظرات

در پی اعلام این حکم منوچهر عبدا…نژاد سرمربی تیم فوتبال امید پرسپولیس توضیحاتی ارایه داد و گفت: تاکنون سابقه نداشته طی دو روز حکمی درباره تیم های پایه صادر شود و حتی کپی حکم بازیکن ما در دست مربیان پایه سایر تیم ها در هیات فوتبال می گشت.
وی گفت: سه شنبه هفته قبل در ساعت ۱۹ شب از این بازیکن دعوت کردند تا برای پاسخگویی به این شبهه به هیات فوتبال استان تهران برود، او باید از چند ارگان و سازمان استعلام می گرفته اما وی تنها دو روز کاری برای ارایه مدارکش فرصت داشت. دو روز پیش هم که برای ارایه حکم رفته بود با رفتار نامناسب مسؤول مربوطه مواجه شد.
سرمربی تیم فوتبال امید پرسپولیس، یادآوری کرد: طی سال های اخیر سابقه نداشته آقایان در ظرف چند روز به پرونده های این چنینی رسیدگی کنند و معلوم نیست چه دست هایی پشت پرده است که این گونه با پرسپولیس برخورد می کنند و هدف شان از چنین رفتارهایی چیست؟ مثلا ماه ها قبل تیم نونهالان استیل آذین به دلیل استفاده از ۴ بازیکن صغر سن متهم شد و در حال حاضر که این باشگاه ۴ بازیکن مذکور را از تیم شان کنار گذاشته اما هنوز تیم های شاکی منتظر صدور حکم مربوطه هستند.
وی خاطرنشان کرد: آیین نامه انضباطی تصریح دارد، در صورتی که اتهامی متوجه بازیکن می شود در صورتی آن تخلف منجر به صدور حکم برد ۳ بر صفر برای تیم مقابل می شود که آن بازیکن در آن بازی ها تاثیرگذار بوده باشد. حال این تاثیرگذاری در طی دو روز چگونه مشخص شده برای ما جای سؤال دارد.
دژآگه به ایران نمی آید
اشکان دژآگه در جام ملت های آسیا برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان نخواهد رفت. این بازیکن ایرانی آلمانی که در تهران به دنیا آمده است، به درخواست افشین قطبی برای همراهی تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام ملت های آسیا پاسخ منفی داد.
این بازیکن ۲۴ ساله که ۲۰ سال از زندگی اش را در آلمان بوده است، تاکنون بیست بار برای تیم ملی زیر ۲۱ ساله های آلمان به میدان رفته و در سال ۲۰۰۹ با این تیم قهرمانی در قاره سبز را نیز تجربه کرده است. دژآگه روز پنجشنبه گذشته در بیانیه ای که باشگاه ولفسبورگ انتشار داد، اعلام کرد: در این باره به اندازه کافی فکر کرده ام. چنانچه در جام ملت های آسیا حاضر باشم، دست کم یک ماه تمام از ولفسبورگ دور خواهم بود. می خواهم شانس خودم را اینجا بجویم و امیدوارم که در دور برگشت بتوانم در ترکیب اصلی تیم باشم و بدرخشم.
به نوشته پایگاه اینترنتی کیکر فدراسیون فوتبال ایران به این تصمیم دژآگه واکنشی تند نشان داده است. به نوشته این پایگاه اینترنتی خسرو والی زاده در گفت وگویی با یکی از خبرگزاری های ایران، در واکنش به تصمیم دژآگه گفته است ولفسبورگ او را زیر فشار قرار داده و به او اجازه همراهی تیم ملی ایران را نداده است. از آنجا که جام ملت های آسیا رقابتی رسمی از سوی فدراسیون جهانی فوتبال است، این کار شدنی نیست.
حمید استیلی: با همان روش قبلی ام کار می کنم
سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: همان روند فنی گذشته را در شاهین دنبال می کنم اما تلاش می کنیم مشکل گل نزدن تیم را برطرف کنیم.
حمید استیلی در گفت وگو با ایسنا، درباره بازگشتش به تیم شاهین بوشهر گفت: رفتن من تصمیم هیات موسس باشگاه شاهین بود که یک روز بعدش منصرف شدند و به شاهین بازگشتیم. دوشنبه شب امام جمعه بوشهر با بنده تماس گرفت و خواست که به این تیم برگردم. او به گردن فوتبال بوشهر حق زیادی دارد. خودم هم وقتی بوشهر را ترک می کردم به خاطر مردم خوب و تماشاچیان پرشوری که دارد احساس بدی داشتم و دلم آنجا بود.
استیلی گفت: تیمی که ما ساختیم از نظر ارایه بازی های فنی جزو تیم های بالای جدول است. ما هم دربخش دفاع و هم در حمله خوب کار می کنیم و مورد تایید کارشناسان فوتبال هم قرار گرفته ایم اما تنها درنتیجه گیری مشکلاتی داشتیم، کما این که شرایط داوری هم به ما لطمه زد اما هیچ وقت آنها را عنوان نکردم.
وی با بیان این که مجید کنگانی مدیرعامل باشگاه شاهین با جدایی اش از این تیم مخالف بوده، خاطرنشان کرد: کنگانی مخالف برکناری من بود و به خاطر این اتفاق استعفا داد و رفت اما در بازگشت به شاهین خوشحالم که او هم به مسؤولیتش برمی گردد.
وی افزود: تا پایان لیگ هنوز ۱۶ هفته و ۴۸ امتیاز باقی است و با این شیوه ای که ما کار می کنیم انشاءا… می توانیم نتیجه گیری هم داشته باشیم. عماد رضا مهاجم عراقی توانمندی است که به شاهین پیوسته و او می تواند برخی از مشکلات ما را در گلزنی حل کند.
حمید استیلی هر گونه مذاکره با حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره حضور در پرسپولیس را رد کرد و گفت: همیشه با هر تیمی که قرارداد داشتم به آن پایبند بودم، ضمن این که معتقدم هر تیمی که مربی دارد نباید با مسؤولش برای حضور در آن تیم صحبت کند. به این اصول همیشه پایبند بوده ام. پرسپولیس با علی دایی قرارداد دارد ضمن این که او مربی خوبی است که انشاءا… با حمایت مدیریت تیم و تماشاچیانش می تواند از این بحران نجات یابد.
تارتار: مشکلات مالی تاثیری در کارایی
راه آهن ندارد
سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری گفت: مشکلات مالی بازیکنان هیچ تاثیری در کارایی آنها ندارد.
مهدی تارتار درباره شرایط تیم فوتبال راه آهن در آستانه بازی این هفته مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: وضعیت ما بد نیست و سعی کردیم به خوبی برای این مسابقه آماده شویم. تراکتورسازی از تیم های خوب و قدرتمند لیگ است. آنها در دوسال گذشته حریف خطرناکی برای هر تیمی درلیگ بوده اند.
سرمربی راه آهن با اشاره به کناررفتن تیمش در جام حذفی با شکست سنگین برابر سپاهان اظهار کرد: با توجه به بضاعتی که داریم و قرعه ای که برای ما در جام حذفی رقم خورد روی موفقیت در این بازی ها خیلی سرمایه گذاری نکردیم.
پیروانی گزینه هدایت برق شیراز
پیشنهاد پیوستن پیروانی به تیم برق شیراز پیش از بازی های آسیایی گوانگجو به پیروانی ارایه شد ضمن این که چند تیم لیگ برتری که با تغییر سرمربیان خود روبرو بودند، خواهان به خدمت گرفتن این مربی باسابقه شیرازی شدند. برق شیراز در رقابت های لیگ دسته اول نتایج خوبی کسب نکرده و هدایتش را علیرضا امامی فر برعهده دارد.
مذاکره با غلامحسین پیروانی درحالی صورت می گیرد که وی هرگونه پاسخی در این زمینه را به بعد از جلسه با مسؤولان فدراسیون فوتبال و روشن شدن وضعیت تیم امید موکول کرده است.
فولاد خوزستان با ۵ غایب مقابل استقلال
تیم فوتبال فولاد خوزستان برای بازی با استقلال ۵ بازیکن غایب دارد. محمد جماعتی و مهدی مومنی به دلیل سه اخطاره بودن، کریم شاهوردی به دلیل اخراج در بازی با استیل آذین و جلال کاملی مفرد و کاوه رضایی به دلیل مصدومیت نمی توانند به میدان بروند. این دیدار ساعت ۱۶/۱۵ فردا در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود.
آخرین وضعیت مصدومان استقلال
امین نوروزی رییس گروه پزشکی استقلال این روزها به دلیل مصدومان زیادی که در این تیم وجود دارد حسابی سرش شلوغ است. او در آستانه بازی مقابل فولاد خوزستان به تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال پرداخته و ابتدا در مورد شرایط میلاد میداوودی می گوید:« میلاد بعد از آنکه تحت عمل جراحی قرار گرفت از بیمارستان مرخص شد و یک هفته دیگر فیزیوتراپی را آغاز خواهد کرد. او ۴ ماه دور از میادین فوتبال خواهد بود.»
نوروزی در ادامه در خصوص وضعیت فرهاد مجیدی و اسماعیل شریفات می گوید:« خوشبختانه شریفات وضعیت خوبی دارد و به بازی مقابل فولاد می رسد اما مجیدی به دیدار مقابل فولاد نمی رسد. ما سعی می کنیم این بازیکن را که از ناحیه عضلات چهارسر ران آسیب دیده است را به دیدار مقابل ذوب آهن برسانیم.»نوروزی در مورد وضعیت محمد محمدی و امیرحسین صادقی می گوید:« به محمدی به دلیل مصدومیت از ناحیه مفصل شانه فعلا اجازه تمرین ندادیم و او در حال حاضر فیزیوتراپی می کند و در این دیدار هم همراه تیم نخواهد بود. صادقی هم که از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده است، چند روزی است که تمرینات انفرادی را آغاز کرده ولی بهتر است برای احتیاط بیشتر مقابل فولاد بازی نکند. البته باید نیاز کادرفنی را در نظر گرفت ولی صلاح بر این است که او در این مسابقه به میدان نرود ولی برای بازی با ذوب آهن هیچ مشکلی نخواهد داشت.»

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي