نیکبخت واحدی دستگیری خود را تکذیب کرد

۱۳۸۹/۰۹/۱۶ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://img3.visualizeus.com/thumbs/08/12/04/football,iran,nikbakht,persepolis-dfa3a10d2743da00805cb81f81739002_h.jpg
خبر دستگیری چند فوتبالیست معروف در یک مهمانی شبانه یکی از اخبار مهم چند روز پیش فوتبال ایران بود.
«ع.ن» یکی از نفرات دستگیر شده بود که همه را به یاد علیرضا ‌نیکبخت‌واحدی می‌انداخت اما او به شدت خبر حضورش در مهمانی معروف را رد می‌کند و به سؤالات پاسخ می‌دهد.
«ع.ن» معروف تو بودی که دستگیر شدی؟
این خبر دروغ محض است. من به هیچ عنوان در مهمانی نبودم که دستگیر شوم ضمناً «ع.ن» فقط من نیستم که شما خبر از دستگیری‌اش می‌دهید! پس به جز تو چه کسی «ع.ن» است؟
شما خبرنگارید؟ بگردید او را پیدا می‌کنید!
تو می‌گویی دستگیر نشده‌ای پس این دو، سه روز کجا بودی که سر تمرین صبا نمی‌رفتی؟
من یک روز مرخصی بودم و با اجازه سرمربی و مسئولان تیم در تمرین حاضر نشدم الان هم که با شما صحبت می‌کنم تازه از سر تمرین برگشتم.
گفته می‌شود تو را از صبا اخراج کرده‌اند؟
شما اشتباه شنیده‌اید یا خبر را اشتباه متوجه شدید. من اخراج نشدم و به شما گفتم که امروز (دیروز) سر تمرین بودم. اگر اخراج شده بودم که با تیم تمرین نمی‌کردم!
چرا تو دائماً در متن حاشیه‌ها هستی؟
به هر حال عده‌ای همیشه دوست دارند برای من حرف و حدیث درست کنند اما اصلاً برای من مهم نیست چون به حاشیه‌پردازی دور و برم عادت کرده‌ام.
اما قبول کن تو همیشه حاشیه‌ات بیشتر از بقیه بوده؟
من فکر می‌کنم تقصیر روزنامه‌هاست. مثلاً همین خبر دستگیری بازیکنان را هر روزنامه یک جور نوشته، یک جا خبر از مهمانی در جردن داده و جای دیگر خبر از خیابان فرشته داده است. واقعاً که این مسائل عجیب مطرح می‌شود.
از مطرح کردن این حرف‌ها چه منظوری داری؟
منظور من این است که دست روزنامه‌ها در ایران واقعاً باز است مثلاً اگر در اروپا بود از روزنامه‌ می‌شد شکایت کرد اما اینجا فکر نمی‌کنم اگر شکایت هم شود ترتیب اثر چندانی داده شود به همین دلیل من یا افراد دیگر هم نمی‌توانیم دنبال شکایت باشیم.
تو واقعاً امروز (دیروز) سر تمرین بودی؟
بله من با صبا تمرین کردم می‌توانید از بقیه بازیکنان تیم بپرسید. من که دروغ نمی‌گویم یا نمی‌خواهم چیزی را از شما پنهان کنم. همه می‌دانند علیرضا نیکبخت کسی نیست که پنهان‌کاری یا مخفی‌کاری کند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي