تازه ترین اخبار از حواشی فوتبال ایران (۸۹/۹/۱۷)

۱۳۸۹/۰۹/۱۷ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://files.tabnak.com/pics/201008/201008081857193061.jpg
سرمربی سابق تیم های برق شیراز و نفت تهران به عنوان سرمربی جدید داماش گیلان انتخاب شد. مهدی دینورزاده فصل قبل نتایج مطلوبی را همراه با نفت تهران در لیگ دسته اول کسب کرد، اما به دلیل آنچه که وارد کردن شوک به تیم بود عنوان شده بود، از کار برکنار شد.
مخالفت با جدایی میرقربانی
صالح صدیر مهاجم عراقی تیم فوتبال پیکان قزوین می تواند این تیم را در دیدار با ذوب آهن اصفهان در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر همراهی کند.
همچنین درحالی که تا آخرین دقایق دوشنبه شب مذاکرات مسؤولان باشگاه را ه آهن برای جذب صابر میرقربانی با مدیران باشگاه پیکان ادامه داشت، در نهایت با مخالفت محمود شیعی این انتقال انجام نشد.
نیکبخت: از آنهایی که با آبرویم بازی کنند شکایت می کنم
علیرضا واحدی نیکبخت در تمرینات صبا غیبت داشت و همین موضوع شایعات مختلفی را در خصوص حضور او در میهمانی شبانه به وجود آورد. البته نیکبخت هم مثل بسیاری از کسانی که اسمشان در این ماجرا آمده است، همه چیز را تکذیب می کند.
نیکبخت در گفتگویی اختصاصی با سایت گل در این مورد می گوید: «من به هیچ عنوان در پارتی حضور نداشتم و این خبر، کذب محض است. تمرینات ما یک روز تعطیل بود و یک روز هم از کادرفنی مرخصی گرفتم و به مشهد رفتم. من نمی دانم چرا بعضی ها دست از شیطنت برنمی دارند و دروغ می نویسند.»
نیکبخت تأکید می کند:« من هیچ مشکل خاصی ندارم و قرار است با هماهنگی باشگاه بیانیه ای روی سایت قرار بگیرد. من از آنهایی که با آبرویم بازی می کنند شکایت می کنم.»
یک عراقی و دروازه بان پرسپولیس به استیل آذین پیوستند
مهاجم تیم ملی فوتبال عراق و دروازه بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با عقدقرارداد رسمی به تیم فوتبال استیل آذین پیوستند.
امجد راضی مهاجم تیم ملی عراق که در مسابقات جام خلیج فارس هم حضور داشت، روز دوشنبه پس از توافق نهایی با مسؤولان باشگاه استیل آذین با عقد قراردادی یک ساله به تیم فوتبال این باشگاه پیوست.
همچنین محسن الیاسی دروازه بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با عقد قراردادی یک ساله به تیم استیل آذین پیوست. حمید نشاط جو و ایمان صادقی دروازه بان های استیل آذین هستند، ضمن اینکه سوشا مکانی دروازه بان مصدوم این تیم هم می تواند از هفته ۱۲ در مسابقات به میدان برود. پیش از این پیتر شدیوی ۶۲ ساله که اهل کشور کرواسی است و در خط دفاع توپ می زند، با عقد قراردادی ۶ ماهه به تیم استیل آذین تهران پیوسته بود.
بیگدلی و لازارویچ راه آهنی شدند
در آخرین روز نقل و انتقالات نیم فصل باشگاه راه آهن با دو بازیکن قرارداد بست. روح ا… بیگدلی که به تازگی از فولاد خوزستان جدا شده با راه آهن قرارداد بست .این باشگاه همچنین ملادن لازارویچ از صربستان را نیز جذب کرده و قرارداد این مدافع نیز در هیات فوتبال تهران ثبت شد.
عمادرضا: من بازیکن شاهینم نه پرسیجای اندونزی!
مهاجم جدید تیم فوتبال شاهین بوشهر با رد شایعات عقد قرارداد با باشگاه پرسیجای اندونزی گفت: در سایتی که به عنوان منبع این خبر کذب مورد استناد قرار گرفته نام باشگاهم به لاتین پرسیجی قید شده که به نظر آنها همان پارس جنوبی است که متمم نام شاهین بوشهر است اما برخی به اشتباه آن را با باشگاه اندونزیایی یکی دانسته اند.
عمادرضا افزود: در عراق به سر می برم و با توجه به این که شاهین در آخرین دقایق قبل از پایان مهلت نقل وانتقالات بین المللی با من قرارداد بست در این روزها که نقل و انتقالات به پایان رسیده چگونه باید به اندونزی بروم؟ پیگیر کارهای انتقال خانواده ام به ایران هستم و مطمئن باشید تا قبل از بازی با نفت آبادان به ایران می آیم.
کعبی :هزارنفر به من زنگ زدند و گفتند چرا به پارتی رفتی
کعبی که از شایعه حضورش در پارتی جنجالی ناراحت است می گوید:« پارسال که به من گفتند دوپینگی هستی و بعداً مشخص شد که من نیستم. در این دو روزاخیر هم هزار نفر به من زنگ زدند و گفتند که چرا به پارتی رفتی تا دستگیر شوی. من حتی زمانی که مجرد هم بودم به پارتی نمی رفتم و دیوانه نیستم که حالا و در حالی که همسر دارم و صاحب بچه هم شده ام، این کارها را انجام دهم. از آنهایی که همین طور دروغ می نویسند، خواهش می کنم که انصاف داشته باشند.»
کعبی در پاسخ به این سوال که آیا قراراست از استیل آذین جدا شوی، تأکید می کند:« من پیشنهادهای خوبی داشتم وحتی حاضر بودم ۰۰۵ میلیون ازجیب خودم بدهم و بروم ولی باشگاه مخالفت کرد. مسؤولان باشگاه برای صدور مجوز جدایی من مبلغ ۰۰۴ میلیون برای رضایت نامه ام قیمت گذاشته اند و تیمی که خواهان جذب من است علاوه بر ۰۰۴ میلیون باید یک بازیکن هم به استیل آذین بدهد. با این وضعیت فکر نمی کنم بتوانم از استیل آذین جدا شوم.»
سایپا در رقابتهای فوتبال ساحلی باشگاه های جهان
باشگاه سایپا با موافقت آرش کوشا، مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، سازمان تربیت بدنی و مسؤولین فدراسیون فوتبال مقدمات اولین حضور ایران در رقابتهای فوتبال ساحلی جام باشگاه های جهان را به عنوان نماینده آسیا فراهم می کند.
کریم مقدم، سرپرست تیم فوتبال ساحلی با تایید این خبر اظهار کرد: تاکنون حضور تیم های منچستر یونایتد انگلستان، بارسلون اسپانیا، بوکاجونیورز آرژانتین، قهرمان لیگ فوتبال ساحلی برزیل و قهرمان لیگ این رشته در پرتغال در این دوره از پیکارها قطعی شده است.
مقدم افزود: این دوره از مسابقات اواخر اردیبهشت ماه سال ۰۹۳۱ در شهر ریودوژانیروی برزیل برگزار خواهد شد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي