نتایج هفته هفدهم ليگ برتر انگليس

۱۳۸۹/۰۹/۲۱ | برچسب‌ها: | 0نظرات

آستون ويلا،‌ بلكپول و منچسترسيتي، تيم‌هاي پيروز رقابت‌هاي عصر شنبه ليگ برتر انگليس بودند.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، شنبه با انجام 5 ديدار هفته هفدهم ليگ برتر انگليس آغاز شد. در اين رقابت‌ها آستون ويلا، بلكپول و منچسترسيتي موفق به شكست حريفان خود شدند. دو مسابقه هم با تساوي بدون گل به پايان رسيد.
آستون ويلا در ديدار برابر وست برومويچ با نتيجه 2 بر يك به پيروزي رسيد. داونين و هسكي گل‌هاي پيروزي ويلا را برابر وست برومويچ به ثمر رساندند. تك گل دقيقه 89 شارنر هم نتوانست كمكي به مهمان براي فرار از شكست بكند.
بلكپول هم با تك گل دقيقه 48 كمپل توانست ميزبانش استوك سيتي را از پيش رو بردارد.
منچسترسيتي سومين پيروز ديدارهاي عصر شنبه بود. فيروزه‌اي پوشان شهر منچستر در ديدار در خانه وستهام با نتيجه سه بر يك پيروز از ميدان خارج شده و خود را به رده دوم جدول رقابت‌هاي ليگ برتر رساندند. در اين بازي توره (30)، گرين (73، گل به خودي) و جانسون (81) براي همشهري‌ها گلزني كردند. تامكينز در دقيقه 89 تنها موفق به جبران يكي از گل‌هاي خورده تيمش شد. ديدار تيم‌هاي اورتون ـ ويگان و فولام ـ ساندرلند گلي در پي نداشت.
هفته هفدهم رقابت‌هاي ليگ برتر شنبه شب با ديدار تيم‌هاي نيوكاسل ـ ليورپول پيگيري خواهد شد. يكشنبه شب در ادامه اين رقابت‌ها بولتون پذيراي بلكبرن است. ولورهمپتون با بيرمنگام روبه‌رو خواهد شد. تاتنهام و چلسي در ورزشگاه وايت هارت لين برگزار كننده يكي از شهرآوردهاي لندن هستند. آخرين بازي هفته را نيز منچستريونايتد و آرسنال در ورزشگاه اولدترافورد انجام خواهند داد.
در جدول رقابت‌هاي ليگ برتر آرسنال با 32 امتياز از 16 بازي صدرنشين است. منچسترسيتي با پيروزي عصر شنبه خود 32 امتيازي شد و با دو بازي بيشتر نسبت به شياطين سرخ در مكان دوم جدول ايستاد.منچستريونايتد با 31 امتياز از 15 بازي سوم است.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي