نتايج رقابت‌هاي فوتبال جام قهرماني باشگاه‌هاي اروپا

۱۳۸۹/۰۹/۱۷ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.ariensport.com/files.php?file=championsleague_292170883.jpg
هفته ششم و پایانی رقابت‌های فوتبال قهرمانی باشگاه‌های اروپا سه شنبه شب در چهار گروه نخست این رقابت‌ها برگزار شد. در گروه نخست وردربرمن آلمان در زمین خود با سه گل اینتر را در هم کوبید و اف ث توئنته هلند نیز میهمان خود تاتنهام انگلیس را با نتیجه سه بر سه مساوی متوقف کرد.

در جدول رقابت‌های این گروه تاتنهام با یازده امتیاز از شش بازی و اینتر با ده امتیاز به عنوان تیم‌های اول و دوم به دور بعدی رقابت‌ها راه یافتند و اف ث توئنته نیز با شش امتیاز به عنوان تیم سوم به دیدارهای لیگ اروپا راه یافت.

وردربرمن نیز به رغم پیروزی پر گل در برابر اینتر شانسی برای صعود نیافت و از ادامه رقابت‌ها بازماند. در گروه دوم این رقابت‌ها بنفیکای پرتغال در زمین خود با نتیجه دو بر یک در برابر شالکه صفر چهار آلمان شکست خورد.

لیون فرانسه نیز در زمین خود با نتیجه دو بر دو در برابر هاپوئل رژیم صهیونیستی متوقف شد.

در جدول رده‌بندی رقابت‌ها در این گروه شالکه صفر چهار با سیزده و لیون با ده امتیاز از شش بازی به عنوان تیم‌های اول و دوم به دور بعدی رقابت‌های فوتبال قهرمانی باشگاه‌های اروپا راه یافتند و بنفیکا نیز با شش امتیاز به عنوان تیم سوم به رقابت‌های لیگ اروپا راه یافت. در گروه سوم این رقابت‌ها هر دو بازی با نتیجه یک بر یک مساوی پایان یافت.

منچستر یونایتد در زمین خود در برابر والنسیای اسپانیا به این نتیجه رضایت داد و بورسا اسپور ترکیه نیز در زمین خود موفق شد گلاسکو رنجرز اسکاتلند را با این نتیجه متوقف کند. در جدول رده‌بندی در این گروه منچستریونایتد و والنسیا به ترتیب با چهارده و یازده امتیاز از شش بازی به عنوان تیم‌های اول و دوم به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها راه یافتند و گلاسکو رنجرز نیز با شش امتیاز به عنوان تیم سوم این گروه به رقابت‌های لیگ اروپا راه یافت. اما در گروه چهارم این رقابت‌ها نیز بارسلونای اسپانیا با دو گل از سد میهمان خود رابین کازان روسیه گذشت و اف ث کپنهاگ دانمارک نیز در زمین خود با نتیجه سه بر یک پاناتینایکوی یونان را شکست داد.

در جدول رده‌بندی بازی‌ها در این گروه نیز بارسلونا و کپنهاگ به ترتیب با چهارده و ده امتیاز از شش بازی به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها راه یافتند و رابین کازان نیز با شش امتیاز به عنوان تیم سوم به بازی‌های لیگ اروپا راه یافت.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي