فال امروز 25 اذر89

۱۳۸۹/۰۹/۲۴ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://sites.google.com/site/takpesar12/Home/taktazz.jpg
متولدین فروردین:
فکر آغاز برنامه و فعالیت جدید را به دوره های بعد واگذار نمائید و در موقعیت بسیار خوب مالی و فکری قرار دارید. ورود مسافرینی از راه دور فوق العاده خوشحالتان خواهد نمود.
متولدین اردیبهشت:
بعضی از متولدین این ماه بخاطر نیش زبان و متلکهای بعضیها به تنگ آمده و آماده عکس العمل تندی هستند که توصیه میشود با آرامش و صبورانه عمل کنند و تا حد ممکن آنرا به یک گفتگوی آرام مبدل سازند.
متولدین خرداد:
زود باوری خیلی از متولدین این ماه سبب شده، خیلی از سالهای زندگی خود را ببازید. خوشبختانه در شرایطی قرار دارید که هنوز فرصت جبران دارید ولی توصیه میشود کمی با احتیاط و سختگیری و تحقیق به مسائل و آدمها بپردازید و تحت تاثیر احساسات آنی زودگذر دیگران نشوید.
متولدین تیر :
تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر بعضی از متولدین این ماه برای رسیدن به مقام و منزلت ایده آل، قابل تقدیر است ولی نباید به مسیر جاه طلبی افراطی رسید، چرا که تلاش برای رسیدن به قله همیشه مفید و آینده ساز است و در غیر اینصورت ویرانگر شخصیت سازنده انسانها می باشد
متولدین مرداد :
گروهی از متولدین این ماه خود را درگیر وکیل و شکایت و اختلاف ساخته اند که مسلما” عاقبت آن هر چه باشد، به دردسرها و اعصاب خورد شدن هایش نمی ارزد، اصولا” بعضی اختلافات وقتی در اولین مراحل حل شود جای گسترش نمی یابد ولی وقتی دیگران هم در آن دخالت کنند و دامنه اش را وسعت دهند، قابل کنترل نیست. بهتر است از هر نوع درگیری بپرهیزید.
متولدین شهریور:
خوش قلبی و مهربانی و فداکاری
متولدین این ماه سبب شده، خیلی راهها برویشان باز و بعضیها نیز از آنها سوءاستفاده کنند که خوشبختانه گروه دوم خیلی زود شناخته میشوند.
متولدین مهر :
وسوسه آلوده شدن در جر و بحثهای بیهوده با همکاران، همکلاسیها و حتی افراد خانواده خواهید گشت. سعی کنید در قضاوت نمودن یکطرفه تصمیم گیری ننمایید.
متولدین آبان :
برای درصدی بالا از متولدین این ماه، عشق دردسرآفرین بوده است البته شاید برای بعضی این دردسرها شیرین و پرهیجان باشد ولی برای برخی مشکل ساز و مانع زندگی راحت. بهر حال با توجه به همین مسئله دختر خانمها و خانمهای متولد این ماه اکثریت زندگی خود را بر مبنای عشق بنا میکنند، آنها معتقدند هیچ پیمانی بدون عشق دوام ندارد، گرچه برخی بهمین دلیل سالیانی از عمر خود را باخته اند ولی حداقل دل به روحانیت و پاکی عشق بسته اند .
متولدین آذر :
زوجهای این ماه نباید اجازه بدهند بعضی از آدمهای ناصالح در زندگیشان دخالت کنند و یا بعنوان مشاور سبب بهم ریختن شیرازه زندگی شان شوند. اصولا دخالت در زندگی آدم ها اگر
نزدیکترین و دلسوزترین وابسته ها صورت گیرد شاید بتواند در حل مسائل یاری رساند ولی وقتی قضیه بدست آدمهای غیر مسئول می افتد همه چیز بهم میریزد.
متولدین دی :
اگر از ۵۰ درصد از متولدین بزرگسال این ماه بپرسید آینده را چگونه می بینید، خواهند گفت روشن و پر امید! ولی بقیه درست برعکس همه چیز را تاریک و بی امید می بینند و همین سبب شده در کارشان دچار رکود و در زندگی شان به مراحل سرد و بی تفاوتی برسند. آن گروه از زن و شوهر ها که شدیدا” در گیر بگو مگو و اختلافات کوچک و بزرگ هستند باید عاقلانه پای یک میز مذاکره بنشینند، یا از یک داور عادل و بیطرف دعوت نمایند و یا به روانپزشک مراجعه کنند تا به اصطلاح با بازگوئی مسائل، ریشه ها را پیدا کرده و در رفع آن بکوشند .
متولدین بهمن:
اگر چه دوست دارید که زندگی خودتان را آنچنان که میخواهید کنترل نمائید ولی در دوره ای هستید که احتیاج به تواضع بیشتر خواهید داشت. قصد دیگران از راهنمایی و اظهار عقیده در مورد زندگی خصوصی شما، علاقمند بودن آنها بشما میباشد.
متولدین اسفند:
مجبور خواهید شد که با افراد مهمی به
بنشینید تا در رشته فعالیتتان موفقیتی را که شایسته تان است بدست بیاورید . ممکن است این موضوع آنچنان که باید ساده نباشد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي