عکسهای زیبای سال 2010

۱۳۸۹/۰۹/۲۱ | برچسب‌ها: | 0نظرات

صحنه زیبای ابراز علاقه انسانی یک شوهر به همسرش در روز هشتم مارس ۲۰۱۰ روز جهانی زن در شهر بلگراد پایتخت صربستان.
تصویر گوش کنده شده دیوید فلتمن بازیکن تیم راگبی انگلستان در جریان دیدار با تیم راگبی استرالیا در شهر گوسفورد استرالیا در روز پانزدهم ژوئن ۲۰۱۰٫
یک ماهیگیر جوان سومالیایی کوسه‌ای را که شکار کرده بر دوش گذاشته و در روز بیست و سوم سپتامبر ۲۰۱۰ از خیابانی در شهر موگادیشیو با ساختمان‌های ویران عبور می‌کند تا شکارش را برای فروش به بازار ببرد. در طول سال گذشته شهر موگادیشیو صحنه درگیری‌های روزانه مرگبار میان گروه افراط‌گرای الشباب و نیروهای دولتی بود.
سیلزدگان پاکستانی در جنوب پنجاب که تحت محاصره سیلاب قرار دارند برای دریافت کمک به یک هلی‌کوپتر امدادرسان ارتش این کشور در ناحیه مظفرگاه در روز هفتم اوت ۲۰۱۰ آویزان شده اند.
مانوئل نوئر دروازه‌بان تیم ملی آلمان در جریان دیدار این تیم با تیم ملی انگلستان در رقابت‌های جام جهانی آفریقای جنوبی در روز بیست و هفتم ژوئن ۲۰۱۰ به عبور توپ از خط دروازه‌اش می‌نگرد. علی‌رغم اینکه ضربه شوت فرانک لمپارد بازیکن تیم ملی انگلستان پس از برخورد به تیر دروازه نیم متر از روی خط عبور کرد اما کمک داور این دیدار گل مساوی انگلستان را نپذیرفت و این مساله یکی از مسائل جنجال‌برانگیز این دوره جام جهانی بود.
صحنه رقت‌بار سر بریده یک مرد در مرکز گواتمالاسیتی پایتخت کشور گواتمالا در روز دهم ژوئن ۲۰۱۰٫ بر اثر نبرد میان باندهای جنایتکاری سرهای بریده زیادی به نشانه انتقام‌جویی در پایتخت گواتمالا توسط ماموران پلیس کشف شدند.
ژست دیدنی یک دخترکوچولو چینی در روز بیست و پنجم آوریل ۲۰۱۰ در شهر شانگهای در چین و خنده عابران.
یک مرد افغان کودکش را در آغوش گرفته و در کنار یک تفنگدار دریایی آمریکایی در شهر مرجاه در ایالت هلمند در روز سیزدهم فوریه ۲۰۱۰ و در جریان درگیری با شورشیان طالبان پشت تله خاکی پناه گرفته است.
دست یک زن هائیتیایی بر سطح دیواری که بر اثر زلزله مرگبار این کشور در شهر پورت و پرنس شکاف برداشته است در روز بیست و هفتم ژانویه

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي