تازه ترین اخبار از حواشی فوتبال ایران2 دیماه89

۱۳۸۹/۱۰/۰۲ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.donya-e-eqtesad.com/news/1978/31-01.jpg


دایی: با برد سایپا به تعطیلات نیم فصل می رویم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با برد شیرین مقابل سایپا شرایط بهتری پیدا می کنیم و به تعطیلات نیم فصل خواهیم رفت.علی دایی درباره دیدار امروزمقابل سایپا اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم. حریف ما تیم خوب و با انگیزه ای است و از بازیکنان مستعدی سود می برد. البته از سایپا شناخت خوبی دارم و باید هر ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم.سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: می دانم نمی توانیم در آزادی بازی کنیم، اما فرقی ندارد و با یک جلسه تمرین در زمین تختی که امروز(دیروز) برگزار می کنیم با ورزشگاه آشنا خواهیم شد. دایی افزود: سایپا تیم خوبی است و مایلی کهن هم مربی من بوده است. امیدوارم شاهد بازی خوب و زیبایی باشیم و به هر ۳ امتیاز این دیدار برسیم. با برد شیرین مقابل سایپا شرایط بهتری پیدا می کنیم و به تعطیلات نیم فصل خواهیم رفت.
مهدوی کیا: سرنوشت تلخی در انتظار استیل آذین است
کاپیتان تیم فوتبال استیل آذین گفت: در صورت تعلل متضرر می شویم و سرنوشت تلخی در انتظارمان است. مهدی مهدوی کیا گفت: خوشبختانه به جز شکست تلخ مقابل فولاد در جام حذفی که باعث شد از این جام کنار برویم در دو بازی دیگری که خاکپور سرمربی ما بوده ۴ امتیاز گرفته ایم و این موضوع ما را به آینده امیدوارتر کرده است، اما این کافی نیست و ما نباید در لیگ برتر راحت امتیاز از دست بدهیم. وی ادامه داد: هر روز و در هر بازی که تعلل کنیم در این صورت متضرر می شویم و با ادامه این روند سرنوشت تلخی در انتظارمان خواهد بود. پس بهتر است با تلاش و کوشش بیشتر قدر فرصت ها را بدانیم و با کسب امتیازات لازم جایگاه مناسبی در جدول رده بندی به خودمان اختصاص دهیم.
تچبهنوز برای بازی ایران و آنگولا زمین نداده است
درحالی که فدراسیون فوتبال با فدراسیون آنگولا برای برگزاری دیداری تدارکاتی در تاریخ ۱۲ دی با این تیم به توافق رسیده و قرارداد امضا شده هنوز محل برگزاری این بازی مشخص نیست. با توجه به این که بازی فوق قرار است در دوحه برگزار شود هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا زمینی را در اختیار فدراسیون ایران قرار نداده تا بتوانند این مسابقه را برگزار کنند.
کریمی به نفت می رسد
کاپیتان دوم تیم فوتبال استیل آذین در هفته بیستم لیگ برتر برای این تیم بازی می کند. علی کریمی در روزهای گذشته به دلیل مصدومیت و سرماخوردگی چند جلسه با استیل آذین تمرین نکرد و مقابل پاس همدان در هفته نوزدهم لیگ هم به میدان نرفت اما اکنون با بهبودی کامل و حضور مستمر در تمرینات در بازی برابر نفت در تهران به میدان خواهد رفت. با تلاش کادر پزشکی و در نظرگرفتن تمرینات ویژه برای علی کریمی هیچ مشکلی برای بازی ندارد. این بازیکن درباره آخرین وضعیت مصدومیتش با محمد خاکپور جلسه ای داشت و در این جلسه به سرمربی تیم اطمینان خاطر داد که کاملا آماده است و برای بازی مقابل نفت هیچ مشکلی ندارد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي