خبرهای کوتاه از فوتبال ایران 13 اذر89

۱۳۸۹/۰۹/۱۳ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.looxiran.com/looxpic/361334374997047.jpg
فرهاد مجيدي پس از پيروزي مقابل پاس همدان در هفته‌ي هفدهم به هواداران قول داد در بازي‌هاي آينده شاهد عملكرد بهتري از تيم محبوبشان باشند.
جایگاه چهارمی ایران به کاروان محرم هم انگیزه داد

سرمربی تيم ملی فوتسال گفت: به تيم قهرمان و برتر آسيا كه پاداش نمی‌دهيد،‌ حداقل فوتساليست‌ها را شلاق بزنيد تا دلمان را خوش كنيم كه آنها را می‌بينيد....

دروازه‌بان استقلال پس از جلسه با مسئولان باشگاه تصميم به ماندن در اين تيم گرفت....

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در مورد صحبت‌هايي که در برنامه 90 بوجود آمد گفت: چون در زمان پخش برنامه 90 در بيمارستان بودم دقيقاً نمي‌دانم عادل فردوسي‌پور چه صحبت‌هايي کرد اما کمابيش شنيدم. خدا را شکر از روز اول که به پرسپوليس آمدم رابطه من و کاشاني بر پايه صداقت بوده و هست. ضمن اينکه دوستي من و کاشاني فوتبالي نيست که فوتبال بخواهد بين ما اختلاف ايجاد کند.

فرهاد مجيدي پس از پيروزي مقابل پاس همدان در هفته‌ي هفدهم به هواداران قول داد در بازي‌هاي آينده شاهد عملكرد بهتري از تيم محبوبشان باشند.

کارت مربیگری خاکپور و بابازاده صادر شد

پس از شكست سنگين برابر فولاد خوزستان،
علي انصاريان:
مستحق شكست نبوديم
قصد رفتن به استيل‌آذين را ندارم


مبعلي: آن قدر پاس گل مي‌دهم تا برهاني آقاي گل شودمديرعامل باشگاه فولاد ماهان:
شمسايي وقتي 200 ميليون مي‌گيرد، بايد انتظار چنين جريمه‌هايي را هم داشته باشد


نشست کميته فني فدراسيون فوتبال دوشنبه (15 آذرماه) برگزار خواهد شد.

کميته انضباطي فدراسيون فوتبال احکام جديدي را صادر کرد.
تيم تراکتورسازي تبريز در ديدار مقابل تيم شهرداري تبريز از سري مسابقات جام حذفي که 30 آبان در شهر تبريز برگزار شد با 4 دقيقه تاخير وارد زمين مسابقه شد که کميته انضباطي اين تيم را به پرداخت مبلغ هشتصد هزار تومان جريمه نقدي محکوم کرد.

همچنين در خصوص تخلف تماشاگران منتسب به تيم داماش گيلان در ديدار مقابل تيم پيروزي از سري مسابقات جام حذفي که 30 آبان در رشت برگزار شد، از سوي تماشاگران منتسب به تيم داماش گيلان تخلفاتي از قبيل شعارهاي غيراخلاقي و خلاف شئونات عليه بازيکنان تيم پيروزي صورت گرفت كه کميته انضباطي تيم داماش گيلان را به پرداخت مبلغ دو ميليون تومان جريمه نقدي محکوم کرد. در ديدار بين تيم هاي استقلال تهران و شاهين بوشهر از سري مسابقات جام حذفي که 29 آبان در تهران برگزار شد، هر دو تيم با 5 دقيقه تاخير وارد زمين شدند که کميته انضباطي هر دو تيم را به مبلغ يک ميليون تومان جريمه نقدي محکوم کرد.


0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي