هوای تهران در شرایط ناسالم قرار گرفت

۱۳۸۹/۰۹/۲۳ | برچسب‌ها: | 0نظرات


در ساعات اولیه صبح با کاهش آلاینده هوا در تمام سطح شهر میانگین غلظت تمامی آلاینده ها در حد مجاز قرار گرفت و شاخص کیفیت هوا در شرایط سالم گزارش شد اما از ظهر سه شنبه میزان غلظت آلاینده های منوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، ذرات معلق کمتر از ده میکرون و ذرات معلق کمتر از دو نیم کاسته شده است.
بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاههای سنجش آلودگی هوای تهران از میزان غلظت تمامی آلاینده ها نسبت به روز گذشته کاسته شده اما در ساعات پیش رو میزان غلظت آلاینده های ازن و دی اکسید نیتروژن افزوده شده است.
به گزارش مهر، در ساعات اولیه صبح با کاهش آلاینده هوا در تمام سطح شهر میانگین غلظت تمامی آلاینده ها در حد مجاز قرار گرفت و شاخص کیفیت هوا در شرایط سالم گزارش شد اما از ظهر سه شنبه میزان غلظت آلاینده های منوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، ذرات معلق کمتر از ده میکرون و ذرات معلق کمتر از دو نیم کاسته شده است.
به این ترتیب میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از دو نیم میکرون فراتر از حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا در شرایط ناسالم است.
گزارش هواشناسی همچنین حاکی از آسمانی نیمه ابری همراه با وزش باد و بارش باران و در ارتفاعات برف خواهد بود ولی طبق اعلامیه مرکز هماهنگی اطلاع رسانی آلودگی هوای تهران به این ترتیب انتظار می رود شاخص کیفیت تا ساعات ظهر در شرایط ناسالم قرار گیرد.
همچنین توصیه شده در وضعیت ناسالم هوا افراد مبتلا به بیماریهای قلبی، ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیتهای طولانی مدت در فضای باز را کاهش دهند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي