طرح زوج و فرد تا اطلاع ثانوی ادامه دارد

۱۳۸۹/۰۹/۲۰ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://media.farsnews.com/Media/8903/Images/jpg/A0862/A0862590.jpg
چون طرح زوج و فرد در کنترل آلودگی هوای تهران موثر بوده است تا اطلاع‌ ثانوی ادامه دارد. همزمانی طرح زوج و فرد با طرح برخورد با راکبان موتورسیکلت خاطی سبب شد طرح برخورد با موتورسیکلت سواران به خوبی اجرایی نشود.
ایلنا:رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تصمیم‌گیری برای دائمی بودن طرح زوج و فرد منوط به تصمیم هیات دولت است، گفت:از آنجایی که این طرح تنها طرحی است که در کنترل آلودگی هوای تهران موثر بوده است تا اطلاع‌ ثانوی ادامه دارد.

سردار حسین رحیمی با تاکید بر اینکه طرح زوج و فرد از صبح فردا مانند ۲ هفته گذشته در جریان است، گفت: همزمانی این طرح با طرح برخورد با راکبان موتورسیکلت خاطی سبب شد طرح برخورد با موتورسیکلت سواران که از ۲ هفته پیش آغاز شد به طور جدی پیگیری نشود.
او افزود: به دلیل ضرورت کنترل آلودگی هوای تهران در این مدت پلیس با تمام قوا درگیر طرح زوج و فرد شد به همین دلیل در طرح برخورد با راکبان موتور سیکلت نتایج مورد نظر را به دست نیاورد.
او با اشاره به اینکه همزمانی اجرای این ۲ طرح سبب شد طرح برخورد با راکبان موتور سیکلت به نتایج مورد نظر نرسد گفت: اما از فردا برخورد با تخلفات تشدید می‌شود اما فعلاً طرح جدیدی اجرا نمی‌شود به این علت که اجرای هر طرحی باعث همزمانی آن با طرح زوج و فرد می‌شود و نتایج لازم به دست نمی‌آید.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي