آخرین خبرها از وضعیت برگزاری هفته 18لیگ برتر

۱۳۸۹/۰۹/۱۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.kermanshah.beest.ir/sites/kermanshah.beest.ir/files/downloads/images/ligbartar.JPG
دبیر سازمان لیگ برتر گفت: تاکنون دستوری مبنی بر لغو یا انجام مسابقات لیگ برتر از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال دریافت نکرده ایم.
علی کاظمی در گفتگو با مهر، در خصوص تصمیم گیری سازمان لیگ برای برگزاری یا لغو دیدارهای هفته هجدم لیگ برتر در تهران ضمن بیان این مطلب افزود: تاکنون با وجود تماس هایی که با مسئولان فدراسیون فوتبال داشتم تصمیمی مبنی بر لغو یا برگزاری دیدارهای هفته هجدم در تهران دریافت نکرده ایم و با این شرایط برنامه قبلی سازمان لیگ همچنان به قوت خود باقی است.
دبیر سازمان لیگ افزود: فدراسیون فوتبال برای لغو بازیهای لیگ با محدودیت ها و تراکم مسابقات روبروست. ضمن اینکه برگزاری بازیهای بین المللی نیز کار ما را برای تصمیم گیری دشوار کرده است. با این وجود امیدواریم با همفکری استانداری تهران بتوانیم به راهکاری مناسب برای برگزاری مسابقات در تهران دست یابیم.
کاظمی تصریح کرد: مشکل ما تنها دیدارهای این هفته لیگ برتر است ولی در صورتی که بازیهای این هفته را پشت سر بگذاریم این امکان وجود دارد تا دیدارهای جام حذفی را که روز ۲۲ آذرماه برگزار خواهد شد را در زمان دیگری برگزار کنیم.
وی یادآور شد: هرگونه تصمیم در خصوص لغو یا برگزاری مسابقات تنها از سوی فدراسیون فوتبال و شورای تامین استان امکان پذیر است و سازمان لیگ به عنوان یک نهاد اجرایی تنها مجری تصمیمات مقامات تصمیم گیر است.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي