نحوه پاسخ به سؤالات مردم در مرحله جدید اصلاح اطلاعات اقتصادی

۱۳۸۹/۰۹/۱۰ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.isatice.com/main/wp-content/uploads/n00002601-b.jpg
خانوارهایی که به تازگی به عنوان یک خانوار جدید ثبت‌نام کرده‌اند، چند روز تا زمانی که اطلاعات سایت آنها وارد سامانه پیامک ۳۰۰۰۰۰ شود، طول می‌کشد و باید این مدت را صبر کنند.
فارس: مرکز آمار ایران نحوه پاسخ به سؤالات مردم در اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوار را اعلام کرد.
با توجه به باز شدن سایت مرکز آمار ایران از ابتدای آذرماه ۸۹ به مدت ۴۵ روز برای اصلاح اطلاعات هویتی خانوارهای متقاضی دریافت یارانه در طرح هدفمندی یارانه‌ها تعدادی از شهروندان در تماس با خبرگزاری فارس سؤالات متعددی درباره نحوه اصلاح این اطلاعات داشتند که در تماس با روابط عمومی مرکز آمار ایران پاسخهای لازم داده شد.
براساس این گزارش شمار تلفن ۸۵۱۰۰ برای تهران و برای سایر هموطنان با پیش شماره ۰۲۱ در دسترس قرار دارد که دبیرخانه ستاد پاسخگویی به سؤالات مردم به مشکلات احتمالی مردم پاسخ می‌دهند، همچنین شماره پیامک ۳۰۰۰۰۰ برای دریافت آخرین تغییرات خانوارهای ثبت‌نام شده در سایت مرکز آمار ایران در نظر گرفته شده و نیز شماره تلفن‌های ۸۵۱۰۷۷۱۲ و ۸۵۱۰۷۷۱۳ و نیز ۸۵۱۰۷۷۱۸ و ۸۵۱۰۷۷۱۹ برای پاسخگویی به مشکلات احتمالی هموطنان در نظر گرفته شده است.
براساس این گزارش خانوارهایی که به تازگی به عنوان یک خانوار جدید ثبت‌نام کرده‌اند، چند روز تا زمانی که اطلاعات سایت آنها وارد سامانه پیامک ۳۰۰۰۰۰ شود، طول می‌کشد و باید این مدت را صبر کنند.
براساس اعلام روابط عمومی مرکز آمار ایران زوج‌های جوانی که در هنگام ثبت‌نام خانوارها در خانواده پدر و مادری خود قرار داشته‌اند،باید هر یک جداجدا به خانواده قبلی مراجعه کرده و نام خود را از لیست خانواده پدر و مادری جدا کرده و در قالب یک خانوار جدید با سرپرست جدید ثبت‌نام کنند.
مرکز آمار ایران در ادامه اعلام کرد: فعلا طبق تصمیم دولت اعلام شماره حساب برای دریافت یارانه بر عهده وزارت رفاه و تأمین اجتماعی و سایت refahi.ir است که به موقع از طرف دولت اعلام خواهد شد، اما در حال حاضر فقط اطلاعات هویتی خانوارها و تعداد افراد خانوار و تغییرات آن مانند تولد، ازدواج، فوت و طلاق از طریق ورود به سامانه مرکز آمار ایران به نشانی yaraneh.amar.org.ir وارد شده و اطلاعات هویتی خانوار خود را از قبیل تعداد اعضاء، ثبت دقیق شماره ملی افراد و یا احیا تغییر سرپرست خانوار اقدام کنند.
مرکز آمار ایران در مورد کسانی‌ که کد رهگیری مرکز آمار ایران در سال ۸۷ هنگام ثبت‌نام به آنها تحویل داده شده اما به دلایلی آن را مفقود کرده‌اند اعلام کرد در فرصت جدیدی که از سوی در اختیار این خانوارها قرار داده می‌شود رمز جدید براساس شماره ملی و شناسنامه سرپرست خانوار در اختیار آنها قرار داده خواهد شد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي