ترجمه و دانلود آهنگ انت ايه نانسی عجرم و عکس های نانسی

۱۳۸۸/۰۷/۲۱ | برچسب‌ها: , , | 0نظرات

دانلود آهنگ : انت ايه

درخواست از : علي عزيز ( افسونگر )

ترجمه از : هلناي عزيزم

المغني : نانسي عجرم

الاغنيه : انت ايه

نانسی عجرم

انت ايه؟
تو چی هستی؟
مش كفايه عليك تجرحني
این همه که من را آزار می دهی برایت کافی نیست
حرام عليك, انت ايه؟
این  سنگدلی است, تو چی هستی؟   

نانسی عجرم

انت ايه؟ دموعي حبيبي تهون عليك
تو چی هستی؟ چطوراشکهای من برایت اینقدر بی ارزش هستند عزیزم
طب وليه انا راضيه انك تجرحني
ولیکن چرا من راضی به اذیت توهستم و
وروحي فيك
تمام وجودم متعلق به توست
طب وليه يعني ايه راضيه بعذابي بين ايديك
یعنی چرا من به مورد ظلم قرار گرفتن در دستان تو رضایت می دهم

لو كان ده حب ياويلي منه
ای وای اگر مفهوم عشق این باشد
لوكان ده ذنبي ماتوب عنه
اگر گناه من دوست داشتن توست هرگزتوبه نخواهم کرد
لو كان نصيبي اعيش ف جراح
اگر قسمت من این باشد که با عذاب تو زندگی کنم
حاعيش في جراح
زندگی خواهم کرد

مش حرام؟
فکر نمی کنی سنگدلی است؟
مش حرام انك تخدعني فحبي ليك مش حرام
سنگدلی است که من را درعشقت فریب می دهی
مش حرام الغرام وسنين حياتي وعشقي ليك
سنگدلی است تمام دوست داشتن و سالهای زندگی وعشقم
ضاع قوام
به سرعت از بین بروند
ولا كان لعبه ف حياتك بتداويك
و بازیچه ای برای راحتی تو باشند
ضاع قوام الحنان وحضن قلبي واملي فيك
تمام محبت و جایی که در قلبم داشتی , تمام آرزوهایم به سرعت نابود شدند

نانسی عجرم

نانسی عجرم

نانسی عجرم

نانسی عجرم

نانسی عجرم

دانلود کلیپ تصویری انت ایه 

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي