ترجمه و دانلود ترانه حبك ليه نانسی عجرم

۱۳۸۸/۰۷/۲۱ | برچسب‌ها: , , | 0نظرات

دانلود كنسرت تصويري : حبك ليه

المغني : نانسي عجرم

الاغنيه : حبك ليه

حبك ليه غالي عليه
عشق تو برایم ارزش بسیاری دارد
احسه فقلبي و اشوفه بعيني
عشقت را با تمام وجودم احساس می کنم و آن را با چشمانم می بینم
حبك ليه مطمني
عشق تو باعث آرامش من است
معيشني احلى سنيني
و با عشقت قشنگترین سالهای زندگیم را می گذرانم

عمري ماخفت فحضنك عمري
هیچ وقت در آغوش تو از چیزی نترسیدم , ای هستی من
عمري ماهعشق بعدك عمري
امکان ندارد که بعد ازتو به کس دیگری عشق بورزم
و كل الباقي فعمري یا عمري
و تمام بقیه عمرم را ای وجود من
هعيشه معاك , معاك يا حبيبي
تا ابد با تو زندگی خواهم کرد , با تو عزیزم

احساسي معاك صدقته خلاص
ديگراحساس عشقم را با تو باور کردم
فعنيه ملا لكل الناس
و چشمانم , عشقم را به تمام مردم نشان داد
يا حبيبي ارتاح انا ليك و معاك
عزیزم آسوده باش من مال تو هستم و تا همیشه با توام
مش ناويه جراح ولانار فهواك
و اصلا قصد آزار و جدایی از تو را ندارم

مكتوبلي ادوب و اعشق لياليك
قسمت من این است که شبها از عشق تو ذوب شوم
ولاعمري هتوب عن حب عنيك
و هرگز از عشق ورزیدن به چشمانت توبه نخواهم کرد
قلبي الحيران ياما استناك
قلب سرگردان من منتظر توست
اه يا بحر حنان محتاجه لقاك
ای دریای مهربانی به تو احتیاج دارم

نانسی عجرم 

نانسی عجرم

نانسی عجرم

نانسی عجرم

دانلود کنسرت تصویری حبک لیه

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي