هاب یو اس بی به شکل نوار کاست، شارپ AQUOS DX2، ضبط مستقیم بر روی بلو - ری، دستگاه تست مواد مخدر در کنار جاده

۱۳۸۸/۰۸/۰۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات

www.beterkoonim.com اخبار و اطلاعات تکنولوژی به روز

هاب‌های یو اس بی، جزو گجت های همیشگی هستند. ساختن آن‌ها ساده است و تنها بازدارنده قوه خلاقیت طراح است. این هاب USB 2 چهار پورته، دقیقا مشابه یک نوار کاست طراحی شده؛ با همه جزییات، حتی ریبون لغزان و چرخ‌های مربوطه.

به خاطر مشابهت صددرصد با نمونه اصلی، این نوار کاست را می‌توانید به خوبی در هر پخش کننده کاست قرار دهید اما شنیدن صدای موسیقی، انتظاری بیهوده است.

برای ديدن بقیه تصاوير و حتی خرید احتمالی اين هاب 25 دلاری به اینجا مراجعه کنید.

 

شارپ AQUOS DX2، ضبط مستقیم بر روی بلو - ری

www.beterkoonim.com اخبار و اطلاعات تکنولوژی به روز

شارپ سال گذشته اولین تلویزیون HDTV مجهز به پخش کننده بلو - ری دنیا را تولید کرد. امسال هم برای تکمیل خط تولید و حفظ یکه تازی اش در بازار، نسخه جدید این تلویزیون را به Blu-ray Recorder مجهز کرده است!

البته شارپ از لحاظ کیفی هم سنگ تمام گذاشته و یک HDTV با تکنولوژی کنتراست 15000:1 را برایتان فراهم آورده است. این تلویزیون با دو کیفیت 1080p (در اندازه 40 - 46 و 52 اینچ) و 720p (در اندازه 26 و 32 اینچ) می تواند تا 30 ساعت ویدیوی HD را با فرمت MPEG-4 بر روی دیسک های بلو - ری ضبط نماید.

این دستگاه که قرار است 15 سپتامبر امسال به بازار عرضه گردد، از 1740 تا 4919 دلار (بسته به کیفیت و اندازه صفحه نمایش) قیمت گذاری شده است

منبع

دستگاه تست مواد مخدر در کنار جاده

www.beterkoonim.com اخبار و اطلاعات تکنولوژی به روز

شرکت فيليپس, نوعی دستگاه الکترونیکی ساخته که می تواند با استفاده از ذرات مغناطيس شده در مقیاس نانو, وجود 5 ماده مخدر را در بزاق دهان انسان کشف کند.

طراحی اين دستگاه برای استفاده پلیس جرم شناسی و گشت راهها و جاده ها صورت گرفته است. این دستگاه دارای يک نوار کارتريج یک بار مصرف برای نمونه گيری از بزاق دهان انسان و يک محفظه اندازه گیر, حاوی ذرات مغناطيسی است.

این در حالی است که تا قبل از این محصول نمونه های مشابه این , تنها قادر به شناسایی الکل در بزاق دهان انسان بوده اند.

بزاق دهان راننده مشکوک به عنوان نمونه به این دستگاه تحویل داده می شود و پس از گذشت 90 ثانيه , وجود موادی از قبیل کوکائين, هروئین, حشيش, آمفتامین و مت آمفتامين در بزاق دهان را گزارش می دهد.

هنوز از قیمت تمام شده اين دستگاه خبری در دسترس نیست اما فيليپس امیدوار است که بتواند این محصول را تا اواخر سال 2009 به دست ماموران گشت جاده ای در اروپا برساند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي