ترجمه ی فارسی و اسپانیائی و دانلود ترانه بدي دوب الیسا و عکس های الیسا

۱۳۸۸/۰۷/۲۱ | برچسب‌ها: , , | 0نظرات

دانلود ترانه : بدي دوب

دانلود كليپ تصويري : بدي دوب

المغني : اليسا

الاغنيه : بدي دوب

عيني عيني عليك
چشمهایم همیشه به دنبال توست
و رموشي حواليك
و تو را بین پلکهایم قرار می دهم و چشم روی هم می گذارم
اسقيني من حبك
من را از عشقت سیراب کن
بصرخ لبيك
و هستي عشقمان را فریاد بزن

مهما ليلي طال
هر چه قدر شبم به درازا بکشد
و طال الموال
و شکوه هایم طولانی شوند
بدي احساسك يحملني ليل
می خواهم که شبها احساست من را همراهی کند

بدي دوب
آرزو دارم که ازعشقت ذوب بشوم
قلي قلي بجنون
به من بگو, دیوانه وار به من بگو
بحبك انا مجنون
بگو که از عشقت دیوانه شده ام
مابنسى حبك يوم
و هیچ وقت عشقت را فراموش نمی کنم 
يالالي قلي بحبك
بگو که دوستت دارم
قلي قلي قلي بحلم
بگو بگو و خوابم را ببین
يالالي غني و صوتك على
آهنگ عشق من را با بلندترین صدا بخوان
غني غني بفهم
آن را بخوان و درک کن

Tu me dices te quiero,

به من مي گويي كه دوستم داري

Te amo y venga conmigo

دوستت دارم! با من بيا

Y dame tu calor

و گرمايت را به من بده

Por tu cara bonita

براي چهره زيبايت

Me gusta, mi santa

كه خوشايند من است, اي قديس من!

Mi reina te daré mis amor

اي ملكه من! زندگيم را به تو خواهم داد

ليلي لیلی نهار
شبهایم به روز تبدیل شده اند
و عمري كله نهار
و تمام زندگیم روشن شده است
اغمرني بعيونك
من را در چشمانت غرق کن
ماحي الاسرار
و تمام راز و رمز بینمان را نابود ساز

قلبي قلبي نار
تمام قلبم به شراره آتش تبدیل شده است
و عم تحرقني النار
و دارم درآتش این عشق می سوزم
بدي على ايدك كف المشوار
می خواهم که در کنار تو, بقیه راه زندگیم را طي كنم

بدي دوب
مي خواهم كه ذوب شوم
قلي قلي بجنون
بگو دیوانه وار بگو
بحبك انا مجنون
بگو که دیوانه وار می پرستمت
مابنسى حبك يوم
و عشقت را هیچ وقت فراموش نمی کنم
يالالي قلي بحبك
بگو که دوستت دارم
قلي قلي قلي بحلم
بگو بگو و خوابم را ببین
يالالي غني و صوتك علي
ترانه عشقمان را با بلندترین صدا بخوان
غني غني بفهم
بخوان و آن را درک کن

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي