4 ترفند فوق العاده استثنايي براي موبايل

۱۳۸۸/۰۸/۰۶ | برچسب‌ها: , | 0نظرات

www.cloobmusic.com  چهار ترفند فوق العاده استثنايي براي موبايلwww.cloobmusic.com  چهار ترفند فوق العاده استثنايي براي موبايل

www.cloobmusic.com  چهار ترفند فوق العاده استثنايي براي موبايلwww.cloobmusic.com  چهار ترفند فوق العاده استثنايي براي موبايل

- قبل از زنگ خوردن یا دریافت اس ام اس متوجه شوید

- تنها با یک کد در دسترس نباشید !!

- ترفند کاهش هزینه اس ام اس انگلیسی

- تماس با باتری خالی با گوشی های سونی اریکسون

قبل از زنگ خوردن یا دریافت اس ام اس متوجه شوید

ترفندی جالب که می توانید قبل از رسیدن پیام یا زنگ به گوشی خود متوجه شوید.

www.cloobmusic.com  چهار ترفند فوق العاده استثنايي براي موبايل

در موبایل بازهای حرفه ای ، دو اصطلاح "تک زدن" و "تک گرفتن" وجود دارد. تک زدن رونق زیادی دارد اما تک گرفتن یک هنر هست که هر کسی از داشتن آن عاجز است! به زبان ساده تر ، شما نیز احتمالأ تاکنون با مزاحم هایی برخورد داشته اید که گاه و بی گاه با زدن تک زنگ آسایش را از شما سلب میکنند. یا شاید دوست داشته باشید هنگامی که شخصی با شما تماس میگیرد ، زودتر از آنکه گوشی شما زنگ بخورد و شماره فرد روی گوشی تان ظاهر شود ، به تماس وی پی ببرید. با ترفندی ساده میتوانید 1 الی 2 ثانیه قبل از زنگ خوردن گوشی تان متوجه شوید که هم اکنون گوشی تان زنگ میخورد و یا SMS دریافت خواهید کرد!

ابتدا لازم به ذکر است این ترفند بر روی سیم کارتهای دارای سرویس GPRS عمل میکند. قابل اجراست.
همچنین برای انجام این ترفند شما نیازمند گوشی با سیستم عامل سیمبین هستید.

برای اینکار:
از منوی اصلی به مسیر زیر بروید:
Settings > Connection > GPRS
سپس مطمئن شوید گزینه GPRS Connection بر روی When Available تنظیم شده باشد.

در این صورت شما در زیر قسمت نمایشگر میزان آنتن ، لوگوی کوچکی به شکل حرف G خواهید داشت (در بعضی گوشی ها حرف E و یک مثلث برعکس).
با فعال بودن این گزینه ، شما از اینترنت استفاده نخواهید کرد ، تنها سرویس GPRS شما فعال است و طبعأ هزینه ای هم نخواهد داشت.
اما اکنون در صورتی که فردی با شما تماس بگیرد ، چند ثانیه قبل از زنگ خوردن گوشی و همچنین دریافت SMS ، روی علامت G یک خط کشیده میشود. (در اصل در فاصله بین فشردن دکمه سبز توسط فرستنده و زنگ خوردن در گوشی گیرنده).
به همین سادگی شما زودتر از زنگ خوردن گوشی میتوانید دریابید که به زودی تماس یا پیامکی خواهید داشت.

تنها با یک کد در دسترس نباشید !!

www.cloobmusic.com  چهار ترفند فوق العاده استثنايي براي موبايل

ممکن است شما نيز گاهي حوصله و وقت کافي براي پاسخ گويي به تلفن هايي که به موبايلتان زده ميشود را نداشته باشيد ؛ شايد گوشي را خاموش کنيد و يا حتي بدان پاسخ نگوييد که اين دو کار تا حدودي خلاف ادب است. اما قصد داريم تا روشي ساده اما کاربردي را به شما معرفي کنيم که با استفاده از آن ميتوانيد کاري کنيد که هر زمان کسي با شما تماس گرفت با پيغام " شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نميباشد " يا " شماره مورد نظر مسدود است " و يا ... روبرو شود.

بدين منظور گوشي خود را ابتدا روشن کنيد. سپس ميبايست کد #094*21*را در گوشي وارد کنيد و سپس دکمه Call (دکمه سبز رنگ) را فشار دهيد. پس از چند ثانيه علامتي بر روي صفحه گوشي ظاهر ميشود که به معناي فعال شدن اين موضوع است.اکنون هر کس با شما تماس بگيريد با پيغام هاي ذکر شده بر خورد ميکند.اما براي غيرفعال کردن اين قابليت کافي است که کد #21# را در گوشي وارد کنيد و سپس دکمه Call (دکمه سبز رنگ) را فشار دهيد.اکنون ميتوانيد تماسهاي رسيده را دريافت کنيد.
چند نکته:با فعال سازي اين قابليت هم ميتوانيد SMS بفرستيد هم SMS دريافت کنيد.اين ترفند روي گوشيهاي نوکيا و سوني اريکسون تست شده است.اين ترفند با استفاده از سيستم Diverting گوشي ها صورت ميپذيرد.اين ترفند تنها بر روي مخابرات ايران تست شده است.

ترفند کاهش هزینه اس ام اس انگلیسی

ترفند جدید برای کم کردن هزینه اس ام اس های انگلیسی در موبایل.

www.cloobmusic.com  چهار ترفند فوق العاده استثنايي براي موبايل

حتما اخبار گران شدن نرخ اس ام اس های فینگلیش ( مثلا : salam ) رو شنیدید ؟ طبق نرخ های جدید مخابرات , اس ام اس انگلیسی ( فینگلیش ) 24 تومن و اس ام اس فارسی 8 تومن می باشد .

ظاهرا این کار برای حمایت از رسم الخط فارسی هست اما همه می دونیم که اس ام اس فارسی تقریبا 2 تا محسوب می شه برای یک متن کوتاه چون محدودیت 70 کاراکتر رو داره ! اما اس ام اس فینگلیش محدودیت 160 رو داره !!

حال این سوال پیش می آید که مخابرات از کجا می فهمه اس ام اس فارسی هست و از کجا می فهمه اس ام اس انگلیسی یا همون فینگلیش !!؟؟
ما در اینجا روش تشخیص اس ام اس فارسی از اس ام اس انگلیسی را در مخابرات و روش استفاده از ترفندی که مخابرات اس ام اس انگلیسی شما رو فارسی تشخیص بده بیان می کنیم !

سیستم تشخیص اس ام اس های فارسی از انگلیسی مخابرات بسیار ضعیف عمل میکند . این سیستم به اول هر اس ام اس توجه می کند و اگر حرف اول اس ام اس فارسی باشد آن اس ام اس رو فارسی تشخیص می ده !!

حالا شما برای فریب مخابرات کافیه یک کاراکتر فارسی در ابتدای اس ام اس خودتون بنویسید !! در ادامه متن فینگلیش اس ام اس را تایپ کنید به این شکل کل اس ام اس شما از طرف مخابرات به عنوان اس ام اس فارسی محسوب می شود و با هزینه نصف ارسال می گردد !

نکته : فقط در این زمینه شما دارای محدودیت 70 کاراکتر می شوید ...

توجه : اگر شما نمی توانید فارسی تایپ کنید می توانید کاراکتر فارسی را از اس ام اس های رسیده Copy و Paste کنید.

تماس با باتری خالی با گوشی های سونی اریکسون

حتمأ برای شما نیز پیش آمده است که قصد گرفتن تماس یا کار ضروری دیگری با گوشی خود دارید ، اما گوشی شما شارژ ندارد.

www.cloobmusic.com  چهار ترفند فوق العاده استثنايي براي موبايل

حتمأ برای شما نیز پیش آمده است که قصد گرفتن تماس یا کار ضروری دیگری با گوشی خود دارید ، اما گوشی شما شارژ ندارد. این موارد راه چاری ای که به ذهن افراد میرسد استفاده از تلفن ثابت یا همگانی و حتی قرض گرفتن گوشی افراد دیگر است. اما اگر گوشی شما سونی اریکسون دست نگاه دارید ، چرا که گوشی شما یک شارژ مخفی نیز در خود ذخیره است که در لحظات اورژانسی فریادرس شما خواهد شد. در این ترفند نحوه روشن کردن گوشی با شارژ خالی را به شما معرفی خواهیم کرد.

بدین منظور:
پس از خاموش شدن گوشی و پس از آن که اطمینان پیدا کردید گوشی خالی از شارژ باتری دیگر به روش معمول روشن نخواهد شد ، کافی است:
کلید Power گوشی را به مدت 15 ثانیه نگه دارید.
پس از 15 ثانیه خواهید دید که گوشی شما روشن خواهد شد!
حالا میتوانید دکمه را رها کنید.
اکنون گوشی شما روشن شده است و میتوانید یک تا دو تماس کوچک اورژانسی با گوشی خود بگیرید.

این موضوع از ابتکارات شرکت سونی اریکسون است که در مواقع ضروری به کمک استفاده کنندگان این گوشی ها میاید.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي