مجموعه جدید طراحی لباس ویکتوریا بکهام درنیویورک

۱۳۸۸/۰۸/۰۶ | برچسب‌ها: | 0نظرات

www.musiccloob.com مجموعه جدید طراحی لباس ویکتوریا بکهام در فشن شوی نیویورک!

ویکتوریا بکهام در فشن شوی نیویورک ، مجموعه جدیدش را عرضه کرد اما بدون هیچ استقبال و حضور هیچ طرفداری!
ویکتوریا بکام مد را به خوبی می شناسد، نه فقط اینکه چگونه لباس بپوشد یا چه لباس هایی بخرد بلکه وی به خوبی می داند چگونه باید یک لباس زیبا را طراحی کند – و به خوبی روی دیگران تاثیر بگذارد.
ویکتوریا بکهام مجموعه جدیدش را در فشن شوی نیویورک ارائه کرد. بدون شک این مجموعه یکی از بی نظیرترین و بی سابقه ترین شوهای لباس بود . اما وی ترجیح داد مجموعه اش را دور از هر گونه هیاهو عرضه کند ؛ بنابراین شوی لباس خود را تنها در حضور گروه کوچکی از منتقدان و صاحب نظران دنیای مد نمایش داد و در مورد هر کدام از لباس ها و یا اجزای مجموعه اش برای آنها توضیح داد.
در این شوی لباس تعداد اندکی حضور داشتند اما دکور بسیار زیبایی برای این نمایش آماده شده بود. سن و محل نمایش لباس ها با رزهای بسیار زیبا تزیین شده بود. ویکتوریا می گوید:" این مجموعه سومین مجموعه من بود، و می خواهم خودم آن را هدایت کنم، همچنین می خواهم به مشتریانم نیز احترام و سپاس خودم را نشان دهم، مجموعه هایم باید به گونه ای باشند که مشتریانم تنها به من اعتماد کنند".
ویکتوریا بکهام به جای اینکه مانند همه طراحان در هر فصل یک مجموعه جدید ارائه کند، سعی می کند لباس های جدید و شیک را جمع آوری کرده و روی نقاط قوت لباس ها کار کرده و یک مجموعه بی نظیر به خریداران عرضه کند.
بیشتر لباس های شب مجموعه وی پیراهن های کوتاه، با شانه های بزرگ و کلاه های نقره است؛ پیراهن های کوتاهی که تا بالای زانو هستند. برخی اوقات تنگ هستند و بعضی اوقات نه؛
ویکتوریا می گوید دوست دارم پیراهن تنگ و کوتاهی که بالاتنه تنگ و کوچکی دارد به عنوان یک مدل ثابت مورد علاقه خریداران قرار بگیرد. یک بالاتنه تنگ که شما را در برمی گیرد، نمی تواند چیز بدی باشد".
همچنین وی پیراهن سیاه بافته ای که دارای درخشندگی است را یکی از بهترین طرح هایش معرفی می کند، وی ترجیح می دهد یک پیراهن مشکی براق دکلته کوتاه بپوشد. او می گوید برایم جالب است که لباس هایی که طراحی کرده ام را خودم به نمایش بگذارم و مدل لباس های خودم باشم.
ویکتوریا بکهام تصمیم دارد در مهمانی بعدی اش یک پیراهن سرخ با بندها ی مشکی بپوشد.این لباس را نیز خودش طراحی کرده است.
احتمالا آن را در مهمانی فرش قرمز خواهم پوشید. من همه لباس ها را امتحان می کنم. دوست دارم برای خودم لباس طراحی کنم.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي