محمدرضا گلزار در نقش یک روحانی

۱۳۸۹/۰۹/۰۶ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://dl.cjnevesht.com/Image/Golzar/golzar_cjnevesht_Com%20(31).jpg
خبری جالب درباره محمدرضا گلزار منتشر شد آن هم از طریق برنامه «هفت»! این برنامه که طی هفته‌های اخیر بیشتر به واسطه واکنش‌های جنجالی مهمانان حاضر در آن است که توجهات را برمی‌انگیزد این هفته به واسطه خبری که درباره گلزار منتشر کرد، در کانون توجه قرار گرفت.
این خبر که در بخش اخبار تولید با اجرای احسان ظلی‌پور ارائه شد، حکایت از این دارد که جناب گلزار طی روزهای اخیر برای بازی در سه پروژه سینمایی قرارداد امضا کرده‌است.
یکی از این پروژه‌ها فیلم جدید علی عطشانی است که فیلم قبلی او یعنی «دموکراسی تو روز روشن» هم انتقادات بسیاری را برانگیخته بود.
پروژه دوم فیلمی است به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته با عنوان «ساندویچ سرد» که بنا بود گلزار بازنویسی سناریوی آن را هم انجام دهد.
اما پروژه سوم فیلمی است به تهیه‌کنندگی حبیب‌ا.. کاسه‌ساز که قرار است گلزار در آن در نقش یک روحانی بازی کند! هرچند هنوز داستان فیلم مورنظر مشخص نشده اما حضور گلزار در نقش یک روحانی از آن خبرهایی است که باید منتظر بود تا به زودی عواقب برآمده از آن را مشاهده کرد. به هر حال بازیگری که به یک تیپ ثابت سینمایی تبدیل شده و اغلب نقش ژیگول‌های مهربان را ایفا می‌کند به راحتی نخواهد توانست از پس نقشی این چنین برآید و برای همین است که باید صبر کرد تا واکنش خودِ گلزار نسبت به این خبر را مشاهده کرد!

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي