ادارات و مدارس شهر تهران چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل

۱۳۸۹/۰۹/۰۷ | برچسب‌ها: | 0نظرات


http://www.alborznews.net/files/fa/news/1389/6/7/16146_759.jpg
محمدجواد محمدی زاده پس از جلسه امروز هیئت دولت درباره اقدامات دولت برای مقابله با آلودگی هوای تهران در جمع خبرنگاران افزود: امروز ظهر در سازمان حفاظت محیط زیست کشور و با حضور استاندار تهران و اعضای کمیته اضطرار شهر تهران جلسه ای تشکیل شد که ماحصل آن را در دولت اعلام کردم.
وی با بیان اینکه خوشبختانه همه مصوبات آن جلسه در دولت تصویب شد گفت: با توجه به وارونگی و ایستایی هوا و کاهش سرعت باد به زیر یک متر، پیش بینی می شود آلودگی هوا روزهای سه شنبه و چهارشنبه افزایش یابد به همین دلیل موافقت شد روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته همه دستگاههای دولتی و مدارس تعطیل اعلام شود.
معاون رئیس جمهور گفت: شبکه بانکی نیز در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با کشیک دایرند.
محمدی زاده همچنین از اجرای طرح زوج و فرد در کل تهران خبر داد و افزود: اجرای طرح زوج و فرد در کل تهران از فردا آغاز می شود و تا اطلاع ثانوی که وضع هوای تهران بهتر شود این طرح به اجرا درخواهد آمد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: پیش بینی می شود تا اواسط هفته آینده وضع هوای تهران بهتر شود و تا آن زمان طرح زوج و فرد در کل تهران اجرا خواهد شد.
محمدی زاده همچنین در خصوص ساعات کار دستگاههای دولتی گفت: تا امروز توافق شده بود ساعات کار ادارات و دستگاههای دولتی تا یک ساعت تقلیل یابد که این موضوع نیز بر اساس تصمیم هیئت دولت تمدید شد.
وی همچنین از طرح برخورد جدی با خودروهای دودزا خبر داد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي