جدیدترین خبرها از سیما تیرانداز و ویشکا آسایش و..

۱۳۸۹/۰۹/۰۷ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://khabar.khabaronline.ir/images/position1/2009/9/09-8-21-1414911-1.jpg
سیما تیرانداز به فهرست بازیگران مرزبان پیوست
سیما تیرانداز به جمع بازیگران نمایش «خانمچه و مهتابی»، پیوست. این نمایش که کارگردانی آن را «هادی مرزبان» بر عهده دارد، دی ماه سال جاری در سالن آمفی تئاتر برج آزادی، روی صحنه می‌رود. متن نمایش «خانمچه و مهتابی» را زنده یاد «اکبر رادی» نوشته است. مرزبان پیش از این، بیشتر آثار ادبی نظیر «لبخند باشکوه آقای گیل»، « شب روی سنگفرش خیس»، «آهسته با گل سرخ»، «پایین گذر سقاخانه» و «باغ شب نمای ما» را به صحنه برده است.به جز سیما تیرانداز بازیگران دیگری چون گلاب آدینه، ایرج راد، فرزانه کابلی، مصطفی طاری، صبا کمالی، یارتا یاران، زهره رستگارمقدم، لادن قناد، لادن سلیمانی، علی خازنی، شبیر پرستار و سمیه بصیری در نمایش «خانمچه و مهتابی»، ایفای نقش دارند. سیما تیرانداز در سال های اخیر علاوه بر سینما و تلویزیون، حضور پررنگ در عرصه تئاتر دارد.

‌پیام دهکردی در جمع حرفه ای های تئاتر و سینما
پیام دهکردی در جدیدترین فیلم «مانیا اکبری» با عنوان «یک، دو، یک» ایفای نقش خواهد داشت. این پروژه سینمایی بر اساس فیلم نامه ای از «مجید اسلامی» و «مانیا اکبری» به مرحله تولید رسیده و قرار است پس از دریافت پروانه ساخت، در دکورهای پیش ساخته جلوی دوربین برود. داستان «یک، دو، یک» که مضمونی اجتماعی دارد، درباره زنی است که برای انتخاب آینده زندگی اش تصمیمی‌می‌ گیرد. اما پیامدهای این تصمیم، شرایط ناخواسته و آسیب پذیری را برایش رقم می‌زند. بازیگران این فیلم را مجموعه ای از حرفه ای های تئاتر و سینما و تعدادی از نابازیگران تشکیل می‌دهند. در فیلم «یک، دو، یک» به جز پیام دهکردی دیگر بازیگرانی از جمله حسن معجونی، بهاره رهنما، ندا امیدی، مریم بوبانی، رامونا شاه، اشکان مهری، رویا جاویدنیا، فرناز رهنما، الهه حصاری و فهیمه استاد حضور خواهند داشت. پیام دهکردی علاوه بر بازی در فیلم ها و سریال های تلویزیونی، حضور پررنگی در عرصه تئاتر دارد.

ویشکا آسایش در یک محدوده ممنوعه

ویشکا آسایش سال ۹۰، با فیلم سینمایی «ورود آقایان ممنوع» به سینماهای کشور می‌آید. این فیلم که کارگردانی آن را «رامبد جوان» بر عهده داشته است، از مضمونی طنز برخوردار است. «ورود آقایان ممنوع» که به تازگی پروانه نمایش گرفته است، درباره یک مدرسه پیش دانشگاهی است که ارتباط دانش  آموزان و مدیران، ماجراهای طنزی را به وجود می‌آورد. در این فیلم به جز ویشکا آسایش بازیگران دیگری چون رضا عطاران، پگاه آهنگرانی، مانی حقیقی، بهاره رهنما، فلامک جنیدی، زهره حمیدی، ستاره پسیانی، حدیث میرامینی، مهرناز بیات و علی صادقی ایفای نقش کرده اند. ویشکا آسایش که با بازی در سریال «امام علی(ع)» به چهره ای نام آشنا بدل شد، در فیلم هایی چون «ساحره»، «عشق +۲» و «گل یخ» حضور داشته است. وی همچنین در سریال «مختارنامه» داوود میرباقری، ایفای نقش دارد.

رامین ناصرنصیر در مزرعه بی بی گندم

رامین ناصر نصیر در مجموعه تلویزیونی «مزرعه بی بی گندم»، ایفای نقش می‌کند. قسمت اول این سریال به کارگردانی «امین امانی»، آماده پخش شده است. تدوین و صداگذاری این مجموعه تلویزیونی، هم چنان توسط «امین امانی» و «شیوا عدالت خواه» در حال انجام است. «میثم کزازی» نیز ساخت موسیقی این سریال را بر عهده دارد. «احمد پورمخبر» نیز تیتراژ ابتدایی «مزرعه بی بی گندم» را خوانده است. هم چنین «حمید حسنی» مشغول ساخت پویانمایی این نماهنگ است. این سریال با داستانی فانتزی، زندگی «بی بی گندم» مزرعه داری را روایت می‌کند که در هر قسمت سریال میهمانانی به مزرعه اش وارد و باعث رخ دادن اتفاقات جدیدی می‌شوند. «بی بی گندم» نیز هر بار با فرهنگ بومی‌و محلی و آداب و رسوم خود به استقبال میهمانان می‌رود. در این سریال که برای پخش از شبکه دوم سیما آماده می‌شود، به جز رامین ناصرنصیر بازیگران دیگری چون محمد شیری، افشین سنگ چاپ، سیروس میمنت، مینا نوروزی، عباس جمشیدی فر، ارسلان قاسمی، یزدان جیرایی و شیوا عدالت خواه، ایفای نقش دارند.رامین ناصرنصیر در سال های اخیر، بیشتر سرگرم بازی در فیلم هاو سریال های تلویزیونی است.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي