اهانت تماشاگران سپاهان به علی دایی

۱۳۸۹/۰۹/۰۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.footballiran.ir/Images/News/larg_Pic/25-12-1387/IMAGE633727257141250000.jpg
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر با استقبال اندک تماشاگران روبرو شد.
به گزارش خبرنگار مهر، دیدار حساس تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت ۱۵ عصر امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شده است که کمتر از ۲۰ هزار تماشاگر برای تماشای این دیدار به ورزشگاه آزادی آمده اند. در این بین حدود ۵۰۰ تماشاگر سپاهان هم در ضلع شرقی ورزشگاه و در طبقه اول مستقر شده اند.
حاشیه های دیگر این دیدار را در زیر می خوانیم:
* پس از اینکه بازیکنان دو تیم بدن های خود را گرم کردند علی دایی که قصد داشت به همراه تیمش وارد رختکن شود از سوی تماشاگران سپاهان مورد اهانت قرار گرفت.
* پیش از ورود بازیکنان دو تیم به زمین مسابقه علیرضا حقیقی دروازه بان تیم پرسپولیس به سمت هادی عقیلی کاپیتان سپاهان رفت و با وی دیدار و گفتگو کرد.
* علیرضا نورمحمدی و هادی نوروزی بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به همراه مدیران و مسئولان دو تیم در جایگاه ویژه حضور دارند.
* پیش از آغاز مسابقه سیدمهدی رحمتی دروازه بان سپاهان با دسته گلی به سمت علی دایی رفت و آن را گردن سرمربی پرسپولیس انداخت. سید جلال حسینی، هاشم بیک زاده، خسرو حیدری و … دیگر بازیکنانی بودند که پیش از ورود به زمین مسابقه به سمت علی دایی رفتند اما جواد کاظمیان بازیکن پیشین پرسپولیس از رفتن به سمت دایی خودداری کرد.
* امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان که دیرتر از تیمش در قسمت میانی ورزشگاه وارد زمین شد از سوی علی دایی مورد استقبال قرار گرفت و دقایقی با سرمربی پرسپولیس بحث و گفتگو کرد. سپس علی دایی به سمت نیمکت سپاهانی ها رفت و با سایر اعضای کادر فنی این تیم خوش و بش کرد.
* حضور محرم نوید کیا، احسان حاج صفی و یانوش در فهرست ذخیره های تیم سپاهان از نکات قابل توجه این دیدار بود.
* هادی عقیلی کاپیتان تیم سپاهان آخرین نفری بود که پس از انجام مراسم پیش از آغاز مسابقه به سمت علی دایی رفت و برای ورود به زمین از وی رخصت گرفت.
* محمد نوری، مجتبی شیری، علی عسگر و سپهر حیدری بازیکنان پرسپولیس بودند که پیش از آغاز مسابقه به سمت امیر قلعه نویی رفتند.
* امیر قلعه نویی که از ابتدای مسابقه روی نیمکت تیمش نشسته بود از دقیقه ۵ در کنار زمین حاضر شد و همانند علی دایی از کنار خط طولی زمین تیمش را هدایت می کرد. این دو مربی همانند کمک داور در تمام صحنه ها قضاوت می کردند که در دقیقه ۶ اعتراض علی دایی و آفساید باعث شد از سوی محسن قهرمانی داور مسابقه با تذکری جدی مواجه شود.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي