زمان نتایج هشتمین آزمون دکترای تخصصی دانشگاه پیام نور

۱۳۸۹/۰۹/۰۷ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.niazerooz.com/Im/O/88/0328/L6338095252440.jpg
"معتمدی" با اشاره به این كه قرار بود این نتایج تا این هفته اعلام شود، علت تأخیر در این کار را آماده نشدن نتایج اعلام کرد.
معاون آموزشی دانشگاه پیام نور گفت: حدود 311 نفر در نخستین مرحله این آزمون پذیرفته شده اند.

وی افزود: پس از معرفی این افراد به دانشگاه ها برای مصاحبه علمی و تخصصی بیش از 100 نفر پذیرفته  می شوند.


معتمدی گفت: جزئیات مربوط به سپری کردن مراحل بعدی، همزمان با اعلام نتایج مصاحبه، منتشر خواهد شد.


در آزمون دکترای دانشگاه پیام‌نور حدود 117 نفر در سه مرکز تهران، مشهد و قم پذیرش می شوند و کلاس های درس پذیرفته شدگان نهایی هشتمین دوره آزمون دکترا از بهمن امسال آغاز خواهد شد.


هشتمین آزمون دکترای تخصصی دانشگاه پیام‌ نور با حضور بیش از شش هزار داوطلب در 28 رشته ـ گرایش و در دو مرحله برگزار شد.


معاون آموزشی دانشگاه پیام نور همچنین از تمدید مهلت نام نویسی در دانشگاه های بین المللی کیش و عسلویه دانشگاه پیام نور تا پایان این هفته خبر داد.


معتمدی گفت: تاکنون بیش از دو هزار نفر برای ادامه تحصیل در دوره  کارشناسی ارشد این دانشگاه ها نام نویسی کرده اند و تا پایان مهلت تمدید شده، نام نویسی اینترنتی همچنان امکان پذیر است.


معاون آموزشی دانشگاه پیام نور افزود: دانشگاه بین المللی کیش در شش رشته و دانشگاه بین المللی عسلویه در چهار رشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.


معتمدی گفت: مدیریت بازرگانی، حسابداری، فناوری اطلاعات، مهندسی صنایع، حقوق بین الملل، روانشناسی، مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی و رشته جغرافیا گرایش اقلیم شناسی از رشته های این دانشگاه هاست.


معاون آموزشی دانشگاه پیام نور افزود: علاقه مندان برای نام نویسی در دانشگاه های بین المللی کیش و عسلویه باید در این مدت با مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir اقدام کنند.


معتمدی همچنین گفت: پذیرش دانشجو در مرکز بین المللی کیش و عسلویه دو مرحله‌ای است و داوطلبان برای نام نویسی در این دانشگاه ها باید در دوره کارشناسی معدل بالای 14 کسب کرده باشند.


متون ارائه شده در مرکز بین المللی کیش و عسلویه دانشگاه پیام نور فارسی و شهریه ثابت هر نیم سال تحصیلی در این دانشگاه ها 10 میلیون ریال است.


به گفته معاون آموزشی دانشگاه پیام نور، دانشجویان دانشگاه های بین المللی کیش و عسلویه ‌برای سپری کردن هر واحد درس نظری نیز باید یک میلیون ریال پرداخت کنند.


دانشگاه های کیش و عسلویه نخستین دانشگاه های بین المللی دانشگاه پیام نور هستند که فعالیت آنها امسال تصویب شد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي