فال امروز 8 ابان 89

۱۳۸۹/۰۹/۰۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.narestan.ir/uploaded/N_14397.jpg

فروردین: امروز قبل از این كه صحبت كنید فكر كنید،  سیاره حاکم شما یعنی عطارد وسوسه‌تان می‌كند كه آنچه در ذهنتان دارید را قبل از اینكه به عواقبش بیندیشید، بیان کنید. این مهم نیست كه شما منظور بدی از حرف تان داشته باشید یا نه؛ اما  ممكن است شما قبل از اینكه  متوجه شوید چه گفته اید،  با حرفتان احساسات  كسی را خدشه دار كنید. شاید این مسئله برای شما مهم نباشد و ناراحت نشوید، اما ممكن است دیگران این طور فكر نكنند.

اردیبهشت: با وجود اینكه شما معمولا زمانی كه می‌خواهید نیازهایتان را بیان كنید احتیاط می‌كنید و محافظه كار هستید،  اما ممكن است امروز اجازه بدهید دیگران بدانند شما دقیقا چه می‌خواهید. شما ممكن است اكنون خارج از چهارچوب عمل كنید، ‌اما  لزوما به این معنا نیست كه دیگران هم دوست داشته باشند به شما بپیوندند.

خرداد: دیگران ممكن است امروز شما را سرسخت و جنجالی ببینند، اما شما فقط اوقات خوبی خواهید داشت. اگر حرفی زدید كه شخص حساسی از آن حرف ناراحت شد و رنجید شما كمك زیادی نمی‌توانید به او بكنید. قصد شما این است كه باهوش باشید و نمی‌خواهید خوب فكر كنید. شما حدود خود را رعایت نمی‌كنید و اینكه فقط نظرات خود را به كرسی می‌نشانید. با این وجود، احترام گذاشتن به احساسات دیگران می‌تواند یك ایده زیركانه باشد.

تیر: امروز به نظر می‌رسد كه هر كس مشغول لذت بردن از زندگی اش است، اما  به نظر می‌رسد كه شما در تنگنا گیر افتاده اید. اگرچه این  موقعیت ممكن است دارای پیچیدگی‌های نامحسوسی باشد، اما  شما باید بین تغییر و ماندن در موقعیت كنونی یكی را انتخاب كنید. اگرچه نشانه‌ها حاكی از روند رو به رشد مسایل دارد، اما برای شما سخت است كه از آن وضعیت نجات یابید. به یاد داشته باشید كه لازم نیست  زندگی تان را خراب كنید؛ فقط با گام‌های كوچك اما پی در پی رو به جلو حركت كنید.

مرداد: عدم خویشتن داری – یا كمبود آن- می‌تواند امروز مشكل ساز باشد. شما فقط نمی‌توانید ببینید كه خوشی و تفریح تان دارد كاهش می‌یابد. شما می‌دانید كه چه چیزی احساس خوبی به شما می‌دهد و  ممكن است خودتان را مجاب كنید كه هر چه بیشتر بهتر. این ممكن است  درست باشد، اما محدود به شرایط خاص می‌شود. سعی كنید محدودیت‌های به جا و مناسب خود را بشناسید.
شهریور: مطرح کردن عمیق ترین احساسات تان ممكن است سیاست مدارانه ترین كار امروزتان  باشد، به خاطر این كه مریخ بی پروا و جسور به سیاره شما یعنی عطارد می‌پیوندد. ممكن است  امروز با فردی مواجه شوید  كه لبخند گرمی ‌بر صورت دارد،  اما شما از آن به عنوان یك حیله و نیرنگ تعبیر  می‌كنید. شاید رفتار غیر مستقیم شما به دیگران حس معذب بودن بدهد. به هر حال، اگر شما اغلب اوقات، هوشیارانه خلق و خو و احوال تان را به دیگران نزدیك كنید می‌توانید، كمك كننده باشید.

مهر: سیاره حاكم شما ونوس از جانب اورانوس هیجان زده یك شوك الكتریكی دریافت می‌كند،  بخش‌های استوار و محكم  زندگی شخصی شما  سست می‌شود و امكاناتی  به وجود می‌آیند كه ممكن است بسیار بی ثبات باشد. شاید كسی  شما را با پیشنهاد غیر قابل انتظاری  وسوسه كند. بله گفتن کار آسانی است. اما اگر کارتان را زود تعطیل كنید یا نهار  طولانی داشته باشید، کارهای شما می‌تواند عواقب منفی داشته باشد. به خودتان اجازه بازی بدهید، اما اغراق شده بازی نكنید.

آبان: عطارد كه  در قوس نشاط آور به سیاره شما می‌پیوندد، باعث می‌شود به شما اختیار بدهد كه  با اقتدار از افكار تان صحبت كنید. شما نه تنها به این کار ترغیب خواهید شد، بلكه می‌توانید در رفتارهای معمولی تان هم این روش را ادامه بدهید. فقط بیندیشید كه چه زمانی تمامش كنید. وگرنه  ارتباطاتتان را زودتر از آنچه كه آن‌ها را ساخته بودید خراب می‌كنید.

آذر: امروز خورشید درخشان بر زمین می‌تابد و  برای غلبه با سیاره حاكم شما، یعنی ژوپیتر بزرگ در جنگ است. همه چیز اغراق آمیز است، اما شما  باید مشخص كنید كه چه چیز واقعی است و چه چیز نیست. شما به خاطر ایده‌های جدید مربوط به احساسات گذشته هیجان زده شده اید؛ چراکه كه فكر می‌كردید آنها واقع بینانه هستند و اكنون دریافته‌اید که اینگونه نیست.  اگر  الان استثناً چیزی خوب به نظر می‌رسد، قبل از این كه تصمیم نهایی را بگیرید، صبر كنید تا ببینید فردا نسبت به آن چه حسی خواهید داشت.

دی: به همان مقدار تفریحی كه امروز دارید قناعت کنید، به این خاطر كه می‌دانید  زندگی طی روزها و هفته‌های آینده چقدر جدی می شود. زمانیكه می‌دانید باید كاری انجام دهید كه به بهبود وضعیت فعلی تان كمك كند، برایتان سخت است كه کاملاً بازنده باشید. با وجود این، زمانیكه فرصتی برای كار كردن به وجود می‌آید، هنوز ایده خوبی است كه خوش گذرانی کنید؛ اگر زمانی برای آرامش به خودتان بدهید، راحت‌تر می‌توانید به سر کار برگردید.

بهمن: یك سورپرایز جالب ممكن است روزتان را در راهی كه هیچ انتظارش را نداشتید بیندازد. به هر حال، انتخاب با شماست. ونوس دوست داشتنی به همراه سیاره شما یعنی اورانوس یاور شما هستند. متاسفانه، ممكن است در توازن اوضاع مشكل داشته باشید، بار زیادی بر دوش گرفتن ممكن است كیفیت برنامه‌ها را پایین بیاورد. كمی ‌اعتدال می‌تواند روزتان  را نجات دهد.

اسفند: حاكم  قدیمی یعنی ‌سیاره ژوپیتر سر حال است و امروز می‌تواند شما را وسوسه كند كه از علامات ایست بگذرید بدون اینكه حتی سرعت خود را آرام كنید.  همه چیز به نظر خوب می‌رسد، اما اگر از شرایط آگاه نباشید، ممکن است اوضاع تغییر کند. می‌توانید بوسیله تمركز كامل داشتن روی تمام كارهایی كه در تمام روز انجام می‌دهید، از حوادث و غافلگیری‌های ناخوشایند جلوگیری كنید.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي