معرفی فیلم‌ های تلویزیون پایانی هفته

۱۳۸۹/۰۹/۰۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:LT-M0evxpVbuSM:http://www.irna.ir/NewsMedia/Photo/Larg_Pic/2010%5C7%5C14%5Cimg634146960659531250.jpg&t=1

در روزهای پایانی هفته چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۰، ۱۱ و ۱۲ آذرماه، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی«زیرآب»، «بامن حرف بزن»، «یک زندگی تازه»، «بدون پشیمانی»، «با من مهربان باش»، «سه قهرمان»، «گجنی»، «تباهی»، «یک داستان کوتاه و چند داستان دیگر»، «اسکیلیگ»، «مکافات عمل  بومرنگ)»، «باراضافه»، «ارباب کتاب‌ها»، «زخم‌های کهنه»، «پدرم و پسرم»، «طلوع دوباره» و «انگشت» ازشبکه­ های یک، دو، سه، چهار، تهران و سیمای استان‌ها پخش می‌شود.
شبکه یک
به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «زیرآب» محصول سال ۲۰۰۲ آمریکا به کارگردانی دیوید تهی پنجشنبه ۱۱ آذرماه ساعت ۲۲ ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: یک زیر دریایی درحین یک عملیات جنگی بعد از منهدم کردن یک کشتی بیمارستانی به­ جای کشتی ­دشمن، در منطقه­‌ای در حوالی مثلث برمودا، درگیر ماجراهای عجیبی می‌شود که حوادثی را به دنبال دارند.
***********************
فیلم تلویزیونی «بامن حرف بزن» به کارگردانی و تهیه کنندگی سیدمجتبی یاسینی جمعه ۱۲ آذر ماه ساعت ۱۵ ازشبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.
داستان فیلم از این قرار است که: پدری با تنها دخترش که ناشنواست، به کار پرورش ماهی مشغول است. تا اینکه یکی از کارگران در اثر برق گرفتگی به کما می‌رود و پدر به زندان می‌افتد و دختر ناشنوا به عنوان تنها حامی پدر می‌خواهد از او دفاع کند.
بهزاد فراهانی، مریم کاظمی، محمد حاتمی، کریم اکبری مبارکه، محمد اسدی، نوید پهلوان، منیر حسین‌زاده، فرحناز رستمی، پریا پرکار و همچنین هنرمند ناشنوا الیکا کشاورز در فیلم تلویزیونی «بامن حرف بزن» بازی کرده‌اند.
از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به: برنامه ریز: مریم کاظمی، دستیار اول کارگردان: کریم اکبری مبارکه، منشی صحنه: شرف النساء نیرومند، مدیر تولید: محمود صادقی، تصویربردار: هوشنگ غفوری، صدابردار: سیامک نیازی، آهنگساز: سید جلال عنایت‌زاده، تدوین: مهدی امدادی، طراح گریم: مهرداد کریمی، طراح لباس: فرحناز اصغری، نویسنده: فاطمه احتشامی فر و بازنویسی نهایی: سیدمجتبی یاسینی اشاره کرد.
گفتنی است این فیلم در استانهای گیلان و مازنداران و روستاهای جواهرده، چابکسر، سولات، تنکابن، جنت رودبار و… تصویربرداری شده است.
شبکه دو
فیلم سینمایی «یک زندگی تازه» چهارشنبه ۱۰ آذر ساعت۲۱ ازشبکه دو سیما پخش می‌شود.
در این فیلم خواهید دید: جین هی دختر کوچکی است که پس از فوت والدینش به همراه یکی از اقوامش زندگی می‌کند و زندگی کودکانه زیبایی را دارد. در این میان، خانواده سرپرست او به دلیل مشکلات فراوان او را به نوانخانه می‌سپارند. جین هی در ابتدا فکر می‌کند که برای مدت کوتاهی در آنجاست و آنها یک روز به دنبال او می­‌آیند، ولی خیلی زود متوجه اشتباهش می‌شود.
سای ران کیم، دو یئون پارک و آه سونگ کو درفیلم سینمایی «یک زندگی تازه» به کارگردانی اونی لیکامته و تهیه کنندگی جان دانگ لی محصول سال ۲۰۰۹ کشورهای فرانسه و کره بازی کرده‌اند.
***********************
شبکه دو پنجشنبه ۱۱ آذرماه ساعت ۴۵ /۲۳ فیلم سینمایی «بدون پشیمانی» را برای پخش در نظر گرفته شده است.
در این فیلم خواهید دید: جسی پلیس میانسالی است که به دلیل یک اشتباه از کارش معلق شده و بعد از جدا شدن از همسر و پسرش در کلبه‌ای خارج از شهر زندگی می‌کند. دراین میان یک سارق به صاحب یک فروشگاه حمله کرده و بعد از ضرب و شتم او پا به فرار می‌گذارد و از طرفی مردی به نام جان کِلی در یک پارکینگ عمومی مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و کشته می‌شود. با نبود هیچ سر نخی هیلی همکار قدیمی جسی، از او می‌خواهد تا به عنوان مشاور در حل این معما وی را همراهی کند.
تام سلک، کتی باکر و استفان مک هانی درفیلم سینمایی «بدون پشیمانی» به کارگردانی رابرت هارمون و تهیه کنندگی استیون جی برنارد من به ایفای نقش پرداختند.
********************
فیلم تلویزیونی «با من مهربان باش» جمعه ۱۲ آذرماه ساعت ۴۵ /۱۷ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
فیلم روایت داستان دو جوان عقب افتاده ذهنی و حرکتی است که در دو خانواده متفاوت از لحاظ اقتصادی زندگی می‌کنند. پدرهای هر دو پسر پارچه فروشند، اما یکی از آنها عمده فروش است و دیگری به صورت خرده‌­فروشی و دست فروشی به این کار اشتغال دارد.
اصغر نقی زاده، سیاوش طهمورث و افسانه ناصری درفیلم تلویزیونی «با من مهربان باش» به کارگردانی امیر حسین کلهر و تهیه کنندگی یاشارسربلند به عنوان بازیگران اصلی بازی کرده‌اند.
شبکه سه
فیلم سینمایی «سه قهرمان» پنجشنبه ۱۱ آذرماه ساعت ۳۰/ ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: سه مبارز وارد شهر می‌شوند و می‌بینند که مردم از ظلم حاکم در سختی و ناراحتی زندگی می‌کنند. آنها با مردم صحبت می‌کنند و آنها را تشویق به اتحاد و همبستگی می‌نمایند، سپس با کمک مردم بر علیه حاکم ظالم به نبرد می‌پردازند.
فیلم­ سینمایی «سه قهرمان» محصول سال ۱۹۷۴ هنگ کنگ است.
*********************
صبح جمعه ۱۲ آذرماه ساعت ۳۰ /۹ فیلم سینمایی «گجنی» محصول کشور هندوستان از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.
در این فیلم خواهید دید: دختری که در رشته پزشکی مشغول تحصیل است، هنگام انجام پروژه­‌ای درسی خود، با پرونده­‌ای مواجهه می­‌شود که فردی بر اثر ضرباتی که به سرش وارد شده دچار فراموشی بوده که فقط برای مدت ۱۵ دقیقه می‌تواند وقایع را در حافظه کوتاه مدت خود نگه دارد.
شبکه چهار
فیلم تلویزیونی «تباهی» به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل چهارشنبه ۱۰ آذرساعت ۲۰ /۱۳ ازشبکه چهارسیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی امیرآقایی، ساره بیات و شاهرخ فروتنیان می‌بینیم: سعید دکتر جوانی به دنبال گم شدن همسرش به پلیس مراجعه می‌کند. این ماجرا تا آنجا پیش می‌رود که پلیس به خود دکتر مشکوک می‌شود.
**********************
فیلم تلویزیونی «یک داستان کوتاه و چند داستان دیگر» به کارگردانی حجت قاسم زاده پنجشنبه ۱۱ آذرماه ساعت ۳۵ /۱۰ از شبکه چهارسیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم بابازی همران احمدی می‌بینیم: زوجی جوان در خانه کوچکی به تازگی سکونت یافته‌اند که باید همان شب پول پیش خانه را به صاحب خانه بدهند. آنها باید یک و نیم میلیون تومان جور کنند و تماشاگر شاهد تلاش آنها برای به دست آوردن این پول است. این زوج جوان هر دو دانشجو هستند و به سختی کار می­‌کنند. پسر در یک آژانس به عنوان راننده مشغول کار است. او حتی در شرایطی قرار می‌گیرد که می‌تواند از راه خلاف و به سادگی پول را به دست آورد، اما چنین کاری نمی‌کند. بالاخره پدر صاحب آژانس که این زوج را می‌شناسد از سر خیرخواهی پول را به آنها قرض می‌دهد.
********************
فیلم سینمایی «اسکیلیگ» پنجشنبه ۱۱ آذرساعت ۴۰/ ۱۵ از شبکه چهارسیما پخش می­‌شود.
داستان در مورد پسر نوجوانی به نام مایکل است که به همراه پدر و مادرش به خانه قدیمی و کاملا کهنه­‌ای در حومه شهر نقل مکان می­‌کنند. مادر مایکل باردار است و نوزاد متولد شده دارای ناراحتی قلبی است و امیدی به زنده ماندن او نیست. این موضوع شرایط پدر و مادر مایکل را به هم ریخته است. در همین حین­ مایکل در انزوای خود به کلبه کوچک و مخروبه­‌ای در نزدیکی خانه پناه می‌برد.
تیم روت و جان سیم درفیلم سینمایی «اسکیلیگ» به کارگردانی آنابل جانکل محصول سال ۲۰۰۹ انگلستان بازی کرده‌اند.
********************
فیلم سینمایی «مکافات عمل ( بومرنگ)» به کارگردانی الیا کازان و با بازی دانا اندروز، جین وایت، لی جی کاب و آرتورکندی جمعه ۱۲ آذرساعت ۳۰/ ۲۰ در قالب برنامه «سینما ۴» از شبکه چهارسیما روی آنتن می‌رود.
در خلاصه داستان فیلم می‌بینیم: شبی یک پیرمردی محبوب و آرام درحال پیاده روی در خیابانی هدف گلوله قرار می‌گیرد و کشته می‌شود. قاتل از صحنه می‌گریزد ولی چند نفر کم و بیش چهره او را دیده‌­اند.
فیلم سینمایی «مکافات عمل ( بومرنگ )» محصول کشورآمریکا درسال ۱۹۴۸ ساخته شده است.
شبکه تهران
فیلم سینمایی «بار اضافه» به کارگردانی مارکو برامبیلا چهارشنبه ۱۰ آذر ساعت ۳۰ /۱۳ از شبکه تهران پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: امیلی دختر یک تاجر بسیار ثروتمند و مشهور است که به خاطر بی‌توجهی‌های پدرش به او و نیاز وی به جلب توجه پدرش دست به شیطنت‌های خطرناکی می‌زند. آخرین اقدام او صحنه سازی گروگانگیری خودش است. امیلی با تغییر صدایش به پدرش تلفن می‌زند و خبر گروگان گرفته شدن خودش را می‌دهد و در ازای آزادیش یک میلیون دلار طلب می‌کند سپس دست و پای خود را بسته به درون صندوق عقب ماشین گران قیمتش می‌خزد.
آلیشیاسیلورستون، بنچیودل تورتورو در فیلم سینمایی «بار اضافه» محصول۱۹۹۷ آمریکا در ژانر کمدی، اکشن، پلیسی و هیجانی ایفای نقش کرده‌اند.
********************
فیلم سینمایی «ارباب کتابها» به کارگردانی سائول بلینک آف الیوت ام بور پنجشنبه ۱۱ آذر ساعت ۳۰ /۱۳ از شبکه تهران پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: داستان پسری است که به آمار علاقه وافری دارد. او برای تحقیق وارد یک کتابخانه می‌شود و در آنجا از طریق یک طوفان فانتزی وارد یک دنیای تخیلی و فانتزی شده و باید موانع مختلفی را طی کند تا به دنیای واقعی برگردد.
مککالی کالکین، کانان جی هاول، آلکسیز کیرشانر، جسیکا کیرشانر درفیلم سینمایی «ارباب کتابها» محصول ۱۹۹۴ آمریکا، در ژانر انیمیشن، خانوادگی ایفای نقش کرده‌اند.
*********************
فیلم سینمایی «زخم‌های کهنه» به کارگردانی اندرزی وارت کوواک چهارشنبه ۱۰ آذر ساعت ۳۰/ ۲۲ از شبکه تهران پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: اوری بوید یک گروهبان پلیس است که درسوء قصد به جان فرماندار در موضوع دخالت کرده و فرماندار را از بالای پل به رودخانه پرتاب می‌کند و بدین ترتیب او را از مرگ حتمی نجات می‌دهد. ولی در اداره پلیس به جای این که او را تشویق کنند مورد مواخذه قرار می‌دهند.
استیون سیگال، پی. ام. ایکس و ایسایاه واشنگتن درفیلم سینمایی «زخم‌های کهنه» محصول سال ۲۰۰۱ کشورهای آمریکا و استرالیا در ژانر کمدی، اکشن، پلیسی و هیجانی ایفای نقش کرده‌اند.
**********************
فیلم سینمایی «پدرم و پسرم» به کارگردانی کاگان ایرماک ۴۰ دقیقه روزجمعه ۱۲ آذرماه از شبکه تهران پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: مرد جوانی به نام صادق به دختری از اهالی روستایشان علاقمند است؛ ولی وقتی نمی‌تواند با او ازدواج کند، علیرغم مخالفت‌های پدرش، به شهر می‌رود و با دختری شهری ازدواج می‌کند. آنها زندگی خوبی دارند، و همسرش باردار است. یکی از شبها وقتی صادق دیروقت خسته و درمانده از کار روزانه وارد منزل می‌شود، همسرش دچار درد زایمان می‌شود و صادق هر چقدر تلاش می‌کند که وی را به بیمارستان برساند و یا حداقل کسی را برای کمک صدا بزند موفق نمی‌شود، و همسرش موقع تولد فرزندشان می‌میرد. دادگاه صادق را به اتهام بی‌مبالاتی به خانواده‌اش، به زندان محکوم می‌کند.
ستین تکیندور، فیکرت کاسکان، حمیرا و سریف سزر در فیلم سینمایی «پدرم و پسرم» محصول سال ۲۰۰۵ ترکیه در ژانر درام و خانوادگی به ایفای نقش پرداختند.
*********************
فیلم سینمایی «طلوع دوباره» محصول سال ۲۰۰۳ آمریکا، به کارگردانی مایکل لندون جی آر ساعت ۳۰ /۱۳ روز جمعه ۱۲ آذرماه از شبکه تهران پخش می‌شود.
داستان فیلم با بازی کاترین هیجل و دیل مید کیف در مورد پزشک جوانی است که برای رسیدگی به مردم روستایی دور افتاده، عازم سفر می‌شود. در اثر حادثه‌ای همسرش را از دست می‌دهد و به تنهایی به روستا می‌رسد. او در آنجا با مردی آشنا می‌شود که یک دختر کوچک دارد و به تازگی همسرش را از دست داده است.
سیمای استان ها
فیلم سینمایی «انگشت» به کارگردانی توماس بان جمعه ۱۲ آذرماه ساعت ۳۰ /۱۳ از سیمای استان­ها روی آنتن می­رود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: در یک رستوران یک انگشت پیدا می‌شود. پلیس دنبال صاحب آن می‌گردد که متوجه می­‌شود مربوط به فردی است که رقیب یک زن صاحب رستوران می‌باشد.
فیلم سینمایی «انگشت» با بازی میروسلا و نمک ویولی مایکه فیتز محصول سال ۲۰۰۶ آلمان در ژانر پلیسی ساخته شده است.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي